• Haaii mensen!!

    MAg ik heel ff is iets zeggen?

    Hier kunnen al topics over zijnmaar soit ik wil dit nog is ff opfrissen...

    STOP MET ANDERE TE KOPIEREN!!
    Overlaats [Gistern] was ik zowat aan het rondekijken op Quizlet en zag ik ineens een Quiz van Bandcest.
    Humm, goed bedacht, dacht ik zo.
    Maar ff later zag ik er nog zeker 10 anderquizen over.
    Komop mensen!
    Bedenk toch zelf ff iets inplaats van iedereen te gaan kopieren!
    Volgens mij zit het zo ineen :
    Oow kijk, die twincest heeft veel succes en lokt veel lezers! ik moet er ook 1 hebben!
    BAF en ze hebben ook een Twincest -_-'

    Inspiratiloos ofzoo?

    Ik heb gesproken

    Ik heb ook een Stand alone over Band-cest :)
    Maar dat idee heb ik van Yentine, en van haar mocht ik het gebruiken. Maar nu zie ik idd een heleboel over band-cest...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ook een Stand alone over Band-cest :)
    Maar dat idee heb ik van Yentine, en van haar mocht ik het gebruiken. Maar nu zie ik idd een heleboel over band-cest...


    Jaah als je het mag gebruiken vind ik het okéé

    Maar dat echt iedereen er een Quiz begint over te maken vind ik er wat over -_-'
    Dat is zols
    Twincest
    Dat is ook een succes en nu maakt iedereen zoiets

    Je hebt helemaal gelijk :)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou dat vind ik niet helemaal redelijk. Over twincest mogen er best meerdere dingen zijn, als de verhaallijn maar anders is.
    De meeste verhalen zijn toch van;
    Ik ben zielig, m'n ouders slaan me, dan kom ik Bill tegen, Happy end.
    Ofzo, met hetro gedoe lijkt ook alles op elkaar.

    Nou dat maakt toch niet uit, tenzij het héle verhaal hetzelfde is.

    Zo kun je ook klagen over het feit dat alles over Tokio Hotel gaat.

    Ja, dat is ook waar. Maar het is wel zo dat er 1 bandcest is en ineens steeds meer. Maar eigenlijk is dat ook wel weer logisch..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja, nou dat kan toch. Als je iets tegen komt van hé, leuk daar ga ik ook over schrijven. So what? Dit is een kindersite, dus hier zitten kinders die snel iets overnemen. Je hoort mij toch ook niet zeiken voer het feit dat er ineens óveral Tokio Hotel is? Want technisch gezien is dat precies hetzelfde. Gewoon een hype.
    Aber de reacties op TC zijn meestal niet positief dus maak je niet druk. Dat er misschien 4 quizen meer zijn so what. Heb je enig idee hoe groot deze site is? ;)

    Ja klopt. Ik geef je gelijk. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    je hebpt opzich wel gelijk maar laat iedereen lkeekekr zelf weten at ze willen

    Ja, nou dat kan toch. Als je iets tegen komt van hé, leuk daar ga ik ook over schrijven. So what? Dit is een kindersite, dus hier zitten kinders die snel iets overnemen. Je hoort mij toch ook niet zeiken voer het feit dat er ineens óveral Tokio Hotel is? Want technisch gezien is dat precies hetzelfde. Gewoon een hype.
    Aber de reacties op TC zijn meestal niet positief dus maak je niet druk. Dat er misschien 4 quizen meer zijn so what. Heb je enig idee hoe groot deze site is? ;)


    Maar dan is het niet eerlijk tegenover diegene die echt op het idee zelf is gekomen toch?

    Ik bedoel, okéé er zijn wel quizen over Th die over hetzelfde gaan maar niet alle hea!

    En bij TC meestal wel...
    En dat pakt iedereen over omdat jaah er komen veel mensen opaf, veel mensen lezen TC's.

    Maar dan is dat helemaal niet eerlijk tegenover diegene ie Tc's of band-cest heeft bedacht want wie weet vinden ze het helemaal niet leuk...

    Ehm hallo? Bandcest en TC bestaat al zolang de band zelf bestaat. Je hoort die duitsers toch niet klagen daarover?
    Dat bestaat al te lang, zoiets is echt niet hier zomaar ineens bedacht :'D
    Ik lees TC al meer dan 2,5 jaar? O_O



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ehm hallo? Bandcest en TC bestaat al zolang de band zelf bestond. Je hoort die duitsers toch niet klagen daarover?
    Dat bestaat al te lang, zoiets is echt niet hier zomaar ineens bedacht :'D
    Ik lees TC al meer dan 2,5 jaar? O_O


    Nogal logisch dat de Duitsers er niet over klagen
    -_-'....

    Nee maar alsnog ik bedoel maar. Bandcest bestaat ook al langer dan 2 jaar. Ook op Nederlandse sites. De users die het hier posten hebben het ook van een andere site.

    Njah owkéé
    What ever ;)

    Ik heb mijn mening over dat gedoe
    En jij de jouwe :)

    Agreed?

    Agreed. ^^
    Aber ja, ik ben zo'n kutwijf die altijd haar mening moet verkondigen ^^'