• Haaii mensen!!

    MAg ik heel ff is iets zeggen?

    Hier kunnen al topics over zijnmaar soit ik wil dit nog is ff opfrissen...

    STOP MET ANDERE TE KOPIEREN!!
    Overlaats [Gistern] was ik zowat aan het rondekijken op Quizlet en zag ik ineens een Quiz van Bandcest.
    Humm, goed bedacht, dacht ik zo.
    Maar ff later zag ik er nog zeker 10 anderquizen over.
    Komop mensen!
    Bedenk toch zelf ff iets inplaats van iedereen te gaan kopieren!
    Volgens mij zit het zo ineen :
    Oow kijk, die twincest heeft veel succes en lokt veel lezers! ik moet er ook 1 hebben!
    BAF en ze hebben ook een Twincest -_-'

    Inspiratiloos ofzoo?

    Ik heb gesproken

    Agreed. ^^
    Aber ja, ik ben zo'n kutwijf die altijd haar mening moet verkondigen ^^'


    Ochjah
    Ik ken nog wel zo iemand ^^
    Ik zelf oowk xD

    Muhaha ja, aber vat het nooit persoonlijk op hoor. ^^ Het is niet tegen jou zoiets, eerder gewoon tegen de stelling.

    Njah ik begrijp je :)

    Heey maar Bomm

    Ik heb op promotie een paar topics die gesloten mogen worden.
    Kan jij daar voor zorgen?

    Japs. ^^ Pb ze maar, dan gooi ik ze dicht ;)

    Pb'en?

    owké da'sde eerste keer dat ik zoiest moe pb'en :P

    Hoe doe je dat? :$

    Oh, zet het anders hier maar neer. ;)

    ik geloof dat ze bedoelt wát ze moet sturen. :$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oh, nou gewoon de links naar die topics die ik moet sluiten voor je. ;)

    ik ben het helemaal met je eens ;)
    soms denken mensen erg lang na over waarover ze hun quizlet willen maken ensow en dan komt opeens iemand die precies het zelfde als je heeft en dan baal je verschrikkelijk,, en het ergste je kunt er ook bijna nix tegen doen ;)
    goeie topic


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Je hebt helemaal gelijk !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ben het helemaal met je eens ;)
    soms denken mensen erg lang na over waarover ze hun quizlet willen maken ensow en dan komt opeens iemand die precies het zelfde als je heeft en dan baal je verschrikkelijk,, en het ergste je kunt er ook bijna nix tegen doen ;)
    goeie topic


    dat kan dan ook wel waar zijn


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mensen moeten zelf inspitatie zoeken om een quiz te schrijven en het niet van iemand anders overnemen


    Sick and tired of needing your affaction

    kweetni hoor, iedereen heeft hier bijna een Th-lovestory, en het is ook niet het geval dat die allemaal zo verschillend zijn he! in de meeste ben je een wees, en wordt je door een (of meerdere) van de jonges gered van een leve op straat. Als bandcest kopiere is, dan is iedereen hier iedereen aant kopiere, ik inclusief. Zolang je maar niet gewoon letterlijk gaat overschrijve vindik het niks, we gaan hier ook geen prijze ofzo mee verdiene he :D...

    Ik heb ook een quizlet over jou leven als de zoon van tom kaulitz iemand had nog zo iets gemaakt en die vond mijn quizjes erg goed dus ikd acht ik maak die van haar eens zij had ook zo iets maar dan over een meisje alles was gewoon het zelfde maar ik heb met haar gepraat Hoorr :)


    ...