• Iedereen heeft wel eens een "blonde opmerking". Post hier jouw blonde opmerking.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik dacht dat paprikachips van tomaten werd gemaakt.


    All was well.

    Jammer genoeg heb ik die al lang uit mijn hoofd geband. xd'

    er zei iemand voor de grap dat hij mij in de 'hoerenwijk' van Lier had gezien.
    ik zei toen 'Hahaa,er is geen hoerenwijk in Lier !'
    iets later snapte ik dat hij bedoelde dat ik een hoer was,en het daarom een hoerenwijk was:Y).


    xx


    everybody needs a song.

    Ik dacht dat paprikachips van tomaten werd gemaakt.

    Dan zou je toch eerder denken dat ze van paprika's gemaakt zijn? :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Dan zou je toch eerder denken dat ze van paprika's gemaakt zijn? :')

    Nouja ik dacht dat en er zijn nog wel meerdere dingen, maar die schieten me even niet te binnen (:


    All was well.

    (...)
    Nouja ik dacht dat en er zijn ngo wel meerdere dingen, maar die schieten me even niet te binnen (:


    Leuke ehm *Wijst naar beneden* dat zinnetje over die vliegensvlugge vissen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    de mijne heb ik al uit mjn hoofd gelaten. Maar die van een vriendin vergeet ik nooit meer : Londen, ligt dat niet in Amerika?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Er was eens reclame van Starwberry Shortcake op de tv en in die reclame zeiden ze 'Om op te eten!', dus ik dacht dat je die werkelijk kon opeten. Later besefte ik natuurlijk van niet, maar goed. Das wel dom om te zeggen 'om op te eten', want dan gaan al die kleine kindjes dat ook denken, die zo geen spreekwoorden kennen en op de koop toe staan er nog aardbeien en al op die hoed.


    All was well.

    (...)

    Leuke ehm *Wijst naar beneden* dat zinnetje over die vliegensvlugge vissen.


    Had ik net veranderd en toen zag ik dit topic en jouw 'dingetje'. ik verander wel weer als je dat wilt ? n_n


    All was well.

    (...)

    Had ik net veranderd en toen zag ik dit topic en jouw 'dingetje'. ik verander wel weer als je dat wilt ? n_n

    Is niet nodig, ik erger me er niet aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Is niet nodig, ik erger me er niet aan.


    Die van jou is trouwens heerlijk :Y)


    All was well.

    Ik heb er zoveel dat ik ze vergeten ben


    Your make-up is terrible

    (...)

    Die van jou is trouwens heerlijk :Y)

    Echt hé, maar die van jou ook wel heur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij de GB staat er zo 'Gesloten tijdens zon- en feestdagen' en ik dacht dat die gesloten was op dagen dat de zon scheen


    All was well.

    Bij de GB staat er zo 'Gesloten tijdens zon- en feestdagen' en ik dacht dat die gesloten was op dagen dat de zon scheen

    Haha, dacht ik vroeger ook. °-°