• Steek ja hand op als je gym ook zo haat! :S Nou ja, ik ben dus niet sportief! En ik zet mezelf helemaal voorschut door over de kop overal over heen te vliegen. Wat kan ik doen om onder gym uit te komen? :S

    Ik had een buis van Gym op myn rapport. :X


    None but ourselves can free our minds.

    eerrr ik kende meisjes in mijn klas en die zeiden altijd dat ze iets met hun voet hadden ofzo, in ieder geval hoefde ze heel het jaar niet mee te doen met gym, altijd meekijken. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik leef met je mee, ik ken het door en door.


    blame the bully.

    -STEEKT HAND HOOG IN DE LUCHT OP-, ik ben totaal niet sportief,, laatst ik moest voetballen, pleur ik bijna over die bal heen XD.. ik deed altijd alsof ik me heel ziek voelde en ging dan jammerend naar de gymleeraar XD.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik laat mijn hand laag maar ook om hoog;)

    Ik haat het ook.Maar ik zet mij altijd gewoon aan de kant en wanneer de leerkracht iets vraagt waarom ik niet mee doe zeg ik gewoon dat mijn gymkleren in de was liggen (ook al liggen ze in het kastje in de kleedkamers^^) maar soms sleuren de jongens mij van de bank en zetten mij mee het veld op om te basketten of voetballen --' maar euhm..ga gewoon een uurtje skippen van gym dat je echt niet wilt mee doen? Of laat je moeder een briefje schrijven dat je bevoorbeeld gisteren u voet hebt omgeslagen en je daarom niet kan mee doen ofso

    ik vind gym leuk :'D


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik haat het ook.Maar ik zet mij altijd gewoon aan de kant en wanneer de leerkracht iets vraagt waarom ik niet mee doe zeg ik gewoon dat mijn gymkleren in de was liggen (ook al liggen ze in het kastje in de kleedkamers^^) maar soms sleuren de jongens mij van de bank en zetten mij mee het veld op om te basketten of voetballen --' maar euhm..ga gewoon een uurtje skippen van gym dat je echt niet wilt mee doen? Of laat je moeder een briefje schrijven dat je bevoorbeeld gisteren u voet hebt omgeslagen en je daarom niet kan mee doen ofso


    Ja maar ik ben al zoooo vaak met dat soort smoesjes bij men moeder gekomen ze heeft maar 2 keer echt iets gedaan. Maarja. Ik heb dat smoesje van mijn kleren zitten in de was ook heeel vaak gebruikt. xD

    geen hekel aan gym,
    behalve turnen.
    en je kunt zeggen dat je ongsteld bent en versschrikkelijke last van buikpijn hebt.


    it's cool to know nothing.

    (...)

    Ja maar ik ben al zoooo vaak met dat soort smoesjes bij men moeder gekomen ze heeft maar 2 keer echt iets gedaan. Maarja. Ik heb dat smoesje van mijn kleren zitten in de was ook heeel vaak gebruikt. xD

    Dan denk ik persoonlijk dat de beste oplossing is dat uurtje gewoon gaan skippen.Of anders kun je iemand anders voor dat je het zelf niet wilt doen,een briefje schrijven in je moeders handschrift en haar handtekening na doen. Deed ik vroeger ook wel soms wanneer ik zwemmen had ^^

    Ik ben ook echt de enigste die gym leuk vind ofniet ._.


    I can't see the future with tears in my eyes

    HEKEL AAN GYM HEB HET MORGEN OCHTEND OM HALF 9

    als we iets hebben dat ik zo haat zeg ik altijd, ik heb buikpijn of ik heb hoofdpijn, of ik heb last van me been, of ik zeg tegen die gym meester ofzo, jaa doeii dat doe ik niet hoor,;p

    geen hekel aan gym,
    behalve turnen.
    en je kunt zeggen dat je ongsteld bent en versschrikkelijke last van buikpijn hebt.


    Haha, ik heb ook geen hekel aan gym, ik ben juist blij als ik gym heb!

    Maarja ik turn zelf, dat is grote voordeel!

    Ghehe, bij mij is gym altijd vet gezellig :A


    Protège moi de mes désirs.

    Steekt hand op.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker