• Steek ja hand op als je gym ook zo haat! :S Nou ja, ik ben dus niet sportief! En ik zet mezelf helemaal voorschut door over de kop overal over heen te vliegen. Wat kan ik doen om onder gym uit te komen? :S

    -STEEKT HAND HOOG IN DE LUCHT OP-, ik ben totaal niet sportief,, laatst ik moest voetballen, pleur ik bijna over die bal heen XD.. ik deed altijd alsof ik me heel ziek voelde en ging dan jammerend naar de gymleeraar XD.


    Hahaha... Dat is best wel melig. Nou ik ben over de kop gevlogen over zo'n bok waar je over heen moet springen en iederee lachte me uit. xD Dat soort dingen zijn me dus al heeeeeel erg vaak overkomen.


    x.

    geen hekel aan gym,
    behalve turnen.
    en je kunt zeggen dat je ongsteld bent en versschrikkelijke last van buikpijn hebt.


    Ik kan het wel zeggen maar dan zal de leraar wel een beetje heel erg raar opkijken he? xD

    (...)

    Haha, ik heb ook geen hekel aan gym, ik ben juist blij als ik gym heb!

    Maarja ik turn zelf, dat is grote voordeel!


    ik turnde ook,
    totdat ik opeens niks meer durfde. x'D


    it's cool to know nothing.

    ik vind gym ook wel leuk:) Ik bedoel, ik gym liever dan dat ik aardrijkskunde hebxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)

    Ik kan het wel zeggen maar dan zal de leraar wel een beetje heel erg raar opkijken he? xD


    ja, je moet er wel lef voor hebben.
    persoonlijk nog nooit gedaan. maar mn moeder deed het wel altijd.


    it's cool to know nothing.

    (...)

    Hahaha... Dat is best wel melig. Nou ik ben over de kop gevlogen over zo'n bok waar je over heen moet springen en iederee lachte me uit. xD Dat soort dingen zijn me dus al heeeeeel erg vaak overkomen.


    x.

    Ik heb eens gehad dat ik zo ver doorschoof op die bok, dat ik er afviel en ik mijn rug 2 keer hoorde kraken!o,0 dat deed fucking veel pijn joch!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -steekt hand op-
    Ik haat gewoon sport. ik bak er niks van. Als je sportief bent, zal je het misschien leuker vinden. =)


    You'll never dream alone. <3


    en ik haat L.O. echt! ik heb daardoor mijn Enkelband gescheurt, terwijl dat wijf wist dat ik zwakke enkels heb!>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik steek mijn hand niet op.
    Ik vind het echt leuk zelfs. Sinds dit jaar is het altijd dolle pret en echt hilarisch. :'d

    (...)

    ja, je moet er wel lef voor hebben.
    persoonlijk nog nooit gedaan. maar mn moeder deed het wel altijd.


    Uhm... ik ben een jonge O_O

    -steekt hand op-
    Ach... ik had maar 2 voor die piepjestest, en we hebben op school ook zo'n loop van 1 km waar ik 8 min. over deed.


    Als je maar een ananas hebt..

    -steekt hand op-
    Ach... ik had maar 2 voor die piepjestest, en we hebben op school ook zo'n loop van 1 km waar ik 8 min. over deed.


    Ik had een 7 voor die piepjestest xD Normaal gesproken ben ik wel goed in dat soort dingen (dat is dan ook echt het enige, ik kan alleen maar hardlopen en wielrennen O_O) maar ik had last van hardkloppingen enzo. Voor de rest haal ik alleen maar 5.5en op gym.

    Ik vind het wel leuk. :$


    hoi, jij bent leuk.

    *steekt hand op*
    Maar dit jaar ben ik tenminste niet meer overal het slechts in^^


    I am an idiot, I move.

    whaha I love gym temminste tot nu toe het beste vak bij ons op school:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me