• Steek ja hand op als je gym ook zo haat! :S Nou ja, ik ben dus niet sportief! En ik zet mezelf helemaal voorschut door over de kop overal over heen te vliegen. Wat kan ik doen om onder gym uit te komen? :S

    Ik houuuuuuuuu van gym. :X
    Ik vind dat echt het leukste vak tussen alles. Daar hoef je tenminste niet achter een bureau te zitten.


    Tanya is de beste.

    -beide handen de lucht in-
    Ik ben echt slecht in gym, soms vraag ik gewoon iemand in de klas, of mn ouders of ze een briefje willen schrijven. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    whaha I love gym temminste tot nu toe het beste vak bij ons op school:P


    Ik vind tekenen en engels de beste vakken :P

    -beide handen de lucht in-
    Ik ben echt slecht in gym, soms vraag ik gewoon iemand in de klas, of mn ouders of ze een briefje willen schrijven. XD


    Ik ga gewoon met twee meisjes uit mijn klas zo ver mogelijk de stad in en niet meer terug komen totdat de les voorbij is met hjet smoesje dat we dachten dat we een tussenuur hadden, en lekker chips eten :)

    haat aan gym, ik zet me meestal ook nog is super voor schut xD

    haat aan gym, ik zet me meestal ook nog is super voor schut xD


    Ik heb vandaag gespijbeld en daarom geen gym gehad :x

    Ik ben vrij goed in gym, buiten het lopen gedeelte. Ik kan heel goed lopen met voetbal of basketbal ofzo. Maar gewoon lopen om te lopen haaat ik.

    Ik ben vrij goed in gym, buiten het lopen gedeelte. Ik kan heel goed lopen met voetbal of basketbal ofzo. Maar gewoon lopen om te lopen haaat ik.


    Hardlopen is het enige wat ik kan .__. Maar nu heb ik weer last van hardkloppingen Dx

    Ik haat gym niet O__o
    Want mijn gymleraar heeft een onwijs sexy kontje <3 & nu zijn mijn beste vriendin en ik van plan hem maar te delen... x3
    Maar voor de rest vind ik gym wel meevallen hoor, ik ben ook best sportief [/zegt iemand die een halfjaar niks heeft gedaan]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja ik haat gym, alles wat met verplicht sporten te maken heeft u.u
    Maar een meisje ben je niet, anders moest je zeggen dat je ongesteld bent..
    hmm , miss dat je een verzwikte enkel hebt ofzo? xD


    Hated by many, confronted by none!

    -Hand omhoog-


    Never run out of reasons to smile...

    -Steekt hand hoog op-
    Ik haaaaaat gym ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben ook echt de enigste die gym leuk vind ofniet ._.


    Nee howr I (H) Gym
    I know i'm weard
    hovj sgatjes


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    arghh als ik écht geen zin hb dan zeg ik gewoon gymspullen vergeten :Y) maar ik vind gym bestwel chill..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    geen hekel aan gym,
    behalve turnen.
    en je kunt zeggen dat je ongsteld bent en versschrikkelijke last van buikpijn hebt.


    Dudette, je hebt het tegen een jongen. xD


    x


    Scream for mercy!