• Hoi.

    Nou kijk,Ik vind een jongen super leuk.Hij is super lief,en knap.En.. Ik heb veel lol met hem.Ik ga hier niet alles neerzetten.Maar ik wil hem dus laten merken,dat ik echt van hem hou,En dat hij meer voor me betekent dan alleen een vriend.

    weten jullie dingen wat ik tegen hem kan zeggen,om hem te laten merken,dat ik hem leuker vind,dan leuk?

    En dan niet gaan zegge van ; Zeg gwn dat je hem leuk vind.

    daar heb ik niks aan,ik wil het namelijk rustig aandoen. :$

    Alvast bedankt! (flower) x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    niet alle jongens kunne suptiele hints opvatten het zeggen werkt vaak het beste


    Zij spreekt de waarheid, ik ben 1 van die idiote jongens die slecht met subtiele hints kan omgaan. :P (ik heb ze vaak dus niet door. ;D)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Lieverd, ik zou het niet weten. Ik zou je graag helpen maar ik zit zelf in een liefdesput waar ik niet uit raak --' Of misschien, zoals Boyiloveyou al zei: Vraag 'hoe is het in de liefde?' of zoiets.

    (...)

    dankje!,

    maar jij bent een jongen,Dus ik vraag aan jou,wat zou jij lief of leuk vinden van een meisje ?


    Hmm, ik vind het lief van een meisje als ze mij bijvoorbeeld speciaal maakt, of tjah, laat zien dat ze me mag enzo.

    zeg dat een jongen lief is :] of dat hij speciaal voor jou is.


    Wat je ook kan doen (is lef voor nodig) is vragen als je naast elkaar loopt, of hij koude handen heeft, en of jij ze mag opwarmen.

    En dan pak jij zn hand.

    (zo ging het bij mij ook zo, alleen deed ik het(A))


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Use your eyes honey. We haven't got them for nothing (cat)


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Hmm, ik vind het lief van een meisje als ze mij bijvoorbeeld speciaal maakt, of tjah, laat zien dat ze me mag enzo.

    zeg dat een jongen lief is :] of dat hij speciaal voor jou is.


    Wat je ook kan doen (is lef voor nodig) is vragen als je naast elkaar loopt, of hij koude handen heeft, en of jij ze mag opwarmen.

    En dan pak jij zn hand.

    (zo ging het bij mij ook zo, alleen deed ik het(A))



    Ik heb dus al tegen hem gezegt; Ik vind je lief. Dan zegt hij ; dankje.

    meer niet, Hj ziet me denk ik egt niet staan ! :(


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Zij spreekt de waarheid, ik ben 1 van die idiote jongens die slecht met subtiele hints kan omgaan. :P (ik heb ze vaak dus niet door. ;D)


    ja maar kijk, jij bent iemand die dat gewoon niet snapt omdat jij je niet bezig houdt met liefde xD (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)


    Ik heb dus al tegen hem gezegt; Ik vind je lief. Dan zegt hij ; dankje.

    meer niet, Hj ziet me denk ik egt niet staan ! :(


    hoe oud is hij? misschien houdt hij zich niet bezig met liefde?

    ik ook pas sinds mn einde 15 :P

    Toen pas ging ik dus ook die hints snappen :]

    Succes ermee!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    ja maar kijk, jij bent iemand die dat gewoon niet snapt omdat jij je niet bezig houdt met liefde xD (A)

    ik bedoel over het alge meen niet alleen in de liefde ik zat bij z'n jonge in de klas en als ik zij dat iets iritant was had hij niet door dat hij moes kappe--'


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    ik bedoel over het alge meen niet alleen in de liefde ik zat bij z'n jonge in de klas en als ik zij dat iets iritant was had hij niet door dat hij moes kappe--'


    Maar dat zijn kleine jongetjes die stoer willen zijn : [

    als jij zegt dat iets irritant is, dan gaan ze juist door..


    rotjongens >.<


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    hoe oud is hij? misschien houdt hij zich niet bezig met liefde?

    ik ook pas sinds mn einde 15 :P

    Toen pas ging ik dus ook die hints snappen :]

    Succes ermee!


    hij is 15, en ik 14. Ik praat nu al met hem,Of hij iemand leuk vind ensoow,:$


    Sometimes it's best not to care.

    OMGOMG ! DIT ZEG HIJ NU !


    ag :P weetje ... kijk ... ik vind nooit iemand leuk ... ik vind iemand er goed uitZien / aardig en dat soort shit .. en pas wanneer ik er mee ga vind ik haar MICHIEN leuk genoeg om er mee te hebbe :P



    maar nu vraagt hij of ik iemand leuk vind Ö

    WAT MOET IK ZEGGGE!


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Maar dat zijn kleine jongetjes die stoer willen zijn : [

    als jij zegt dat iets irritant is, dan gaan ze juist door..


    rotjongens >.<

    klopt maar gelukkig ban ik nu van hem verlost
    maar weer ff on topik
    zeg een paar subtiele dingen en als dat niet werkt dan gewoon vol in zijn gezich zeggen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Zeg gewoon eerlijk ja?


    Tanya is de beste.

    OMGOMG ! DIT ZEG HIJ NU !


    ag :P weetje ... kijk ... ik vind nooit iemand leuk ... ik vind iemand er goed uitZien / aardig en dat soort shit .. en pas wanneer ik er mee ga vind ik haar MICHIEN leuk genoeg om er mee te hebbe :P



    maar nu vraagt hij of ik iemand leuk vind Ö

    WAT MOET IK ZEGGGE!


    bingo, hij houdt zich nog niet bezig met liefde, hij lijkt op mij, op die leeftijd, :D

    ik vond sommige er ook leuk uitzien, maar ik was nooit verliefd... tot nu... :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    OMGOMG ! DIT ZEG HIJ NU !


    ag :P weetje ... kijk ... ik vind nooit iemand leuk ... ik vind iemand er goed uitZien / aardig en dat soort shit .. en pas wanneer ik er mee ga vind ik haar MICHIEN leuk genoeg om er mee te hebbe :P



    maar nu vraagt hij of ik iemand leuk vind Ö

    WAT MOET IK ZEGGGE!

    zeg ja en als hij door vraagt wie moet je ontwijken en als hij steets door vraagt hoopot hij dat hij dat is werkte bij een vrindin van me ook


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;