• Hoi.

    Nou kijk,Ik vind een jongen super leuk.Hij is super lief,en knap.En.. Ik heb veel lol met hem.Ik ga hier niet alles neerzetten.Maar ik wil hem dus laten merken,dat ik echt van hem hou,En dat hij meer voor me betekent dan alleen een vriend.

    weten jullie dingen wat ik tegen hem kan zeggen,om hem te laten merken,dat ik hem leuker vind,dan leuk?

    En dan niet gaan zegge van ; Zeg gwn dat je hem leuk vind.

    daar heb ik niks aan,ik wil het namelijk rustig aandoen. :$

    Alvast bedankt! (flower) x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    bingo, hij houdt zich nog niet bezig met liefde, hij lijkt op mij, op die leeftijd, :D

    ik vond sommige er ook leuk uitzien, maar ik was nooit verliefd... tot nu... :D


    MAAR HELP,WAT MOET IK ZEGGE NU ! Ö HIJ VRAAGT AAN MY OF IK IEMAND LEUK VIND!


    Sometimes it's best not to care.

    OMGOMG ! DIT ZEG HIJ NU !


    ag :P weetje ... kijk ... ik vind nooit iemand leuk ... ik vind iemand er goed uitZien / aardig en dat soort shit .. en pas wanneer ik er mee ga vind ik haar MICHIEN leuk genoeg om er mee te hebbe :P



    maar nu vraagt hij of ik iemand leuk vind Ö

    WAT MOET IK ZEGGGE!

    antwoord hetzelfde als hem ;)
    zeg,ik vind personen er miss wel leuk uitzien,maar pas ik ze beter ken,en er meer mee omga begin ik ze 'leukleuk' ze vinden...


    everybody needs a song.

    (...)

    MAAR HELP,WAT MOET IK ZEGGE NU ! Ö HIJ VRAAGT AAN MY OF IK IEMAND LEUK VIND!


    hmmm.. eromheen draaien denk ik O.o

    of juist niet... jou keuze


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    hmmm.. eromheen draaien denk ik O.o

    of juist niet... jou keuze


    Hmm ik heb gwn gezegt dat ik ook jongens wel knap kan vinden ensoow,maar dat ik pas verliefd kan worden als ik er veel mee omga, of als hij aardig is.

    toen zei hij ; Jaa inderdaad! (cool)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Hmm ik heb gwn gezegt dat ik ook jongens wel knap kan vinden ensoow,maar dat ik pas verliefd kan worden als ik er veel mee omga, of als hij aardig is.

    toen zei hij ; Jaa inderdaad! (cool)

    dus je hebt mijn raad opgevolgt ^^ ?

    xx


    everybody needs a song.

    (...)
    dus je hebt mijn raad opgevolgt ^^ ?

    xx

    JAAJAA! En toen vroeg ik op wat voor meisjes hij viel.Dus hij uitleggen en toen vroeg hij dus ook op wat voor jongens ik val! ^^ Dus hij is tog wel een beetje geinteresseerd OF NIET? :O


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    JAAJAA! En toen vroeg ik op wat voor meisjes hij viel.Dus hij uitleggen en toen vroeg hij dus ook op wat voor jongens ik val! ^^ Dus hij is tog wel een beetje geinteresseerd OF NIET? :O


    ben bang van niet, hij spiegelt alleen de vraag


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    ben bang van niet, hij spiegelt alleen de vraag



    Pfff, Dacht ik ff dat ie geinteresserd was :Y)

    En ik zei zo ; Ik val meestal op jongens met wat langer haar,niet te kort,maar ook niet TE lang. Maar zoals jij je haar hebt,is echt superleuk!

    en hij zo ; DANKJE! met een vet lief emoticon erbij! :D


    Sometimes it's best not to care.

    En hij moest eten,Maar ineens zegt ie ; Ik ben terug hoor,heb me eten ff mee gesmokkeld! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    En hij moest eten,Maar ineens zegt ie ; Ik ben terug hoor,heb me eten ff mee gesmokkeld! ^^


    hmm, misschien speciaal voor jou.. je weet maar nooit :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    hmm, misschien speciaal voor jou.. je weet maar nooit :D


    Ik hoop het :$.

    ik vind het gesprek met hem nu wel leuk,We praten over relatie's ensoow, en hij vraagt mij ook dingen ! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Omgg x'] don't ask me.
    becausee. ik heb het zelfdee probleeem.

    succes schatt loveyouuu('ll)


    ' niks is wat het zijn moet '