• Het was een 1 april grap van Bild.de
    Ha-ha




    ik las een stuk over dat gustav vader is geworden:


    Gustav is vader!

    Gustav Schäfer is vader geworden. Gisterenmiddag is bevestigd dat afgelopen zaterdag, 28 maart, de drummer van Tokio Hotel de vader van een meisje is geworden.
    Geruchten over de zwangerschap doen al sinds november de ronde, maar pas op 31 maart kon worden bevestigd dat de geboorte in een ziekenhuis in Magdeburg plaatsvond. Het meisje, van wie de naam tot nu toe nog onbekend is, weegt 3.240 gram en meet 49 cm. Zowel de moeder als het meisje maken het goed.
    Nu hoeven we alleen nog te wachten op de eerste foto's van de nieuwe TH-ster!
    Bron: Bild.de, 2009




    ik weet dus niet of ik het egt moet geloven....
    boeit me nix dat dit miss al oud nieuws is ik wou dit gwn ff kwijt :x



    (bericht aangepast door een moderator)


    balub ^^.

    Btw het bericht is al oud. Lang leve Duitsland die ook 1 april kent..


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke, Niemand gelooft het.. Maar Waarom zou het niet kunnen? Stel he, Gustav heeft een vriendin.. Dat kan best toch? Ik bedoel, Tom had ook tijd voor al die one-night stands.. Dus heeft Gustav echt wel tijd voor 1 meisje.. En een condoom kan scheuren.. En misschien wilde hij wel gewoon een kind.. Ja, het kan ook een domme 1 april grap zijn.. Maar dan is het wel een hele slechte..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    een grap gok ik...xD^^

    Er staat, gistermiddag is het bevestigd. En daarna, dat het 31 maart bevestigd werd; Conclusie: dit bericht werd geplaatst op 1 april en zou waarschijnlijk een grap zijn.


    Als je maar een ananas hebt..

    Oke, Niemand gelooft het.. Maar Waarom zou het niet kunnen? Stel he, Gustav heeft een vriendin.. Dat kan best toch? Ik bedoel, Tom had ook tijd voor al die one-night stands.. Dus heeft Gustav echt wel tijd voor 1 meisje.. En een condoom kan scheuren.. En misschien wilde hij wel gewoon een kind.. Ja, het kan ook een domme 1 april grap zijn.. Maar dan is het wel een hele slechte..
    Geloof je dat nog steeds van all die one-night stands? o,O En nee het kan niet. Want er staat bij dat bild.de de bron is. En als het echt is zijn ze trots op zo'n nieuws en halen ze het niet van de site af! Want ook bild. luistert niet naar het management van tokio hotel, en wacht liever af tot ze een aanklacht verliezen. Dus als je logisch nadenkt kom je erbij uit dat de bron in ieder geval al bullshit is.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Geloof je dat nog steeds van all die one-night stands? o,O En nee het kan niet. Want er staat bij dat bild.de de bron is. En als het echt is zijn ze trots op zo'n nieuws en halen ze het niet van de site af! Want ook bild. luistert niet naar het management van tokio hotel, en wacht liever af tot ze een aanklacht verliezen. Dus als je logisch nadenkt kom je erbij uit dat de bron in ieder geval al bullshit is.


    Oh, maar IK heb nooit gelooft in Tom's ONS... En bij mij doet heel bild.de het niet dus ik wist neit of het er nog op stond of niet..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Tom en One Night Stands... Zelfs ik zou het nog eerder doen dan hij. :X

    (...)

    Oh, maar IK heb nooit gelooft in Tom's ONS... En bij mij doet heel bild.de het niet dus ik wist neit of het er nog op stond of niet..
    Nou gelukkig dan maar dat je het nooit geloofd hebt want het is bullshit. Ja ik heb de site uitgekamd en er stond niks op. ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, nouja, waarom zou het niet kunnen vraag ik me zo af?


    Life is hard and then we die

    Oh, nouja, waarom zou het niet kunnen vraag ik me zo af?
    Omdat de bronvermelding niet klopt, het was 1 april, en gustav heeft geen vaste relatie, en nee hij is niet iemand die zo maar een ander bezwangert voor de lol.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het bericht is, volgens mij, op 1 april geplaatst en naar mijn weten is dit dan ook een grapje. Nice try, Bild!