• Wat voor muziek luisteren jullie buiten om het zware emo - nee grapje, de rock weten jullie wel? Dus zegmaar, rap r&b, house. Noem maar op. ;) Of alleen maar Rock/Screamo en zo?

    <3

    Hiphop,R&B,Pop


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Thank u , ik laat tegenwoordig rock steeds meer achterwegen. :$

    Hih ^^ Ik vind sommige rock goed zulle, maar die die jij opnoemde vind ik gewoon beter. Vooral Chrissie & Beyonce & Rihanna & Lil' Wayne ^^ Haar nieuwe album van B is echt super! ^^


    What you see, is what you get.

    Het meeste is Industrial pop, of metal/gothic-metal. Maar ook dikke screamo en dikke rock.
    Ookal vind ik de muziek zoals Lily Allen ge-wel-dig. (;

    Bij industrial moet je denken aan Porcelain and the Tramps, Helalyn Flowers, enzeu.


    -

    Ik luister naar veel. van Slipknot tot 2Fabiola x') maar ik hou wel niet van rap en hiphop (ja raar).
    Het meest luister ik wel naar Rock/liedjes met gitaren en drums enzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)
    Hih ^^ Ik vind sommige rock goed zulle, maar die die jij opnoemde vind ik gewoon beter. Vooral Chrissie & Beyonce & Rihanna & Lil' Wayne ^^ Haar nieuwe album van B is echt super! ^^

    Jaa, maar mijn lievelings blijven 'Irreplacebell' en 'Listen.'
    @Loveisdeadx
    Jaaaaa, klopt.

    mijn favorieten zijn denk ik Radio, Listen en toch wel Halo. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Radio ken ik niet, :d Zoek ik zo wel even op :')
    Broken hearted girl is ook goed! :d

    Alles eigenlijk wel. R&B, Hiphop, Soul, Pop etc.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Radio ken ik niet, :d Zoek ik zo wel even op :')
    Broken hearted girl is ook goed! :d

    Ego is ook echt mooi! Maar diegene die jullie zeggen ook :') Ik luister nu al de hele tijd haar nieuwe album op youtube. 'I am sasha fierce'


    What you see, is what you get.

    radio moet je zeker opzoeken! erg koel. :'D
    maar dat is één zo'n cd vol hele gevoelige liedjes en danéén cd met wat meer uptempo liedjes. :'D wel koel in elkaar gezet. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    radio moet je zeker opzoeken! erg koel. :'D
    maar dat is één zo'n cd vol hele gevoelige liedjes en danéén cd met wat meer uptempo liedjes. :'D wel koel in elkaar gezet. ;p
    Dat is wel een feit. I am sasha fierce is meer de zielige liedjes enzo :')


    What you see, is what you get.

    Ik ben een echte metal en rock fan enzo

    Maar Rap/ hihop and R&B heb ik net zo lief ;D

    FORT MINOR<3 EMINEM<3 APATHY<3 LUPE FIASCO <3 JAY-Z <3 en noem maar op ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ehh... Niet echt een muziek style. Gewoon alles wat ik leuk vind klinken, en dat kan vanalles zijn. Maar Hardcore vind ik niks. Rap ook niet echt...


    x


    Scream for mercy!

    Zo ongeveer 80 % rock en metal.
    En verder lijntjes richting de elektronische muzieksoorten met her en der een vleugje hiphop en pop.
    Tsja.. zie profiel voor groepen zou ik zeggen ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik luister eigenlijk alleen rock en metal, en heel soms nog een ander nummer