• Een aantal tieners werd op een muziekfestival in Beijing gespot met hun nieuwe 'huisdier'. Volgens de 17-jarige Lui Ja Chen helpt het enorm. Tijdens het wandelen heeft ze geen negatieve gedachten meer en voelt ze zich blijer. Dat schrijft Metro.

    BLAFT NIET
    "Als ik iemand zie met een stuk kool is het makkelijker om met diegene te gaan praten en ze zijn beter dan honden. Ze blaffen namelijk niet, vechten niet met andere stukken kool, je hoeft het niet te voeden en ze laten geen hoopje achter op de stoep.

    Volgens psychiater Wen Chao is het een goede manier om eenzaamheid te bestrijden. Zo hebben de eenzame tieners toch nog het gevoel dat er iemand bij hen is. Toch raadt hij wel aan om ook met mensen te gaan praten.
    Bron.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Juist ja. :')


    26 - 02 - '16

    Oké... vreemd :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HAHAHAHAHAHAHAHAH pfoeh, slappe lach hier!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom maar, kooltje. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roku schreef:
    Juist ja. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    hahaha wat


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dan heb ik toch liever een knuffelsteen. Die beginnen na verloop van tijd tenminste niet zo te stinken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahaha, misschien moet ik dat ook eens proberen. Ik erger me er namelijk ontzettend aan als mijn hond aan de riem loopt te trekken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Yoda schreef:
    Dan heb ik toch liever een knuffelsteen. Die beginnen na verloop van tijd tenminste niet zo te stinken.


    Nee joh, dat is nu net het makkelijke aan kolen, ze zijn vervangbaar. En nog beter, de oude kolen zijn niet eens jaloers op de nieuwe.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wtf xp


    16 - 09 - '17

    Als mijn moeder de volgende keer nog van die kolen meeneemt, ga ik dit er gewoon mee doen. Best een creatieve manier om ervoor te zorgen dat je iets wat je niet lekker vindt, niet hoeft te eten


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Croyance schreef:
    (...)

    Nee joh, dat is nu net het makkelijke aan kolen, ze zijn vervangbaar. En nog beter, de oude kolen zijn niet eens jaloers op de nieuwe.


    Stenen zijn nog beter! Die willen enkel af en toe een bad en zullen hun hele leven trouw bij je blijven. Dat, en als je ze in wilt ruilen, gooi je ze in het bos en neemt meteen een andere mee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Stenen zijn nog beter! Die willen enkel af en toe een bad en zullen hun hele leven trouw bij je blijven. Dat, en als je ze in wilt ruilen, gooi je ze in het bos en neemt meteen een andere mee.

    En het kost geen geld!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roku schreef:
    Juist ja. :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    waar slaat dit op?
    Vreemde mensen...

    Zouden ze die kolen ook laten inslapen als ze wat ouderdom hebben en niet langer mee kunnen? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.