• hallo ik hoor heel vaak dingen over : Emo 's
    Vooral laatste tijd ook heel wat topic's erover
    De ene vind dat EMO = Emotional
    EMO = Muziekstyle
    EMO = Bestaat niet!(wemo's)
    EMO = Depressieve mensen die zichzelf snijden.
    Maar ik hoor eigenlijk maar weinig over andere stijlen zoals bijv. Gangsters ofzo.
    Ik geef nu mijn mening (niet doordraaien aub):
    Ik vind dat Emo wel degelijk in deze tijd een stijl is vooral onder de jongeren. Het gedrag,kledingstijl en muziek komen meestal wel overeen en ik vind dat ze tegenwoordig het gewoon een naam hebben gegeven namelijk :emo .
    Je zult nu zeker wel zeggen maar dat zijn wemo's die zich aanstellen. Wemo?? je zegt net nog dat emos niet bestaan en wemo betekend wanna be emo.
    naja anyway ik vind dat wel raar ik vind dat er dus wel degelijk emo's bestaan alleen dan een moderne versie.Dus niet meer de muziekstijl wat het vroeger was. er zijn mischien nog wel mensen die daar naar luisteren naar het egte emo/screamo maar die laten maar weinig van zich horen.
    Nog egt iets wat ik even moet zeggen sorry dat ik miss irri ben maar:$ : Laat iedereen lekker zoals ze zijn. Zoals ze willenzijn. Zonder dat commetaar van mensen. en zeg niet dat ze elkaar maar nadoen (tuurlijk er zijn heus wel van die mensen).
    En je doet elkaar ook na als de ene zegt wemo dit wemo dat. toch?? Alles komt op hetzelfde neer.

    Dit was mijn mening (srry moest er egt ff uit)
    PS: ik heb geen bepaalde stijl ofzo ik doe/draag alles wat ik zelf leuk vind ongeacht welke stijl het ook is:)

    ik vind dat je gelijk hebt!
    emo's of gelijk welke stijl wordenmaar niet geaccepteerd en in mijn ogen bestaan er ook echte emo's;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Emo is like fucking hard uitgestorven Gsus, dat weet iedereen. Het 254845 topic hierover

    Emo is like fucking hard uitgestorven Gsus, dat weet iedereen. Het 254845 topic hierover
    waarom zeg je dat als mensen zich nog zo noemen??
    ik bedoel er werden vroeger skinnyjeans gedragen en het is nu weer terug gekomen dan is het toch ook niet uitgestorven.

    I agree.
    Ik vind emo een subcultuur. =/

    Emo is like fucking hard uitgestorven Gsus, dat weet iedereen. Het 254845 topic hierover

    Blijkbaar niet, anders zou ze dit topic niet openen. ;-]
    Klik het gewoon weg als het je zo erg irriteert dat je alleen dit even moet posten. =/


    Mew <3

    Agree:Y)

    x


    Scream for mercy!

    @AxelRawr
    Mensen mogen zich van mij emo noemen of whatever, maar iedereen hier op Q. is zo tegen hokjes gedoe enzoo. Like emo gothic, alto, skater, punk whatever. Het is allemaal één grote pot nat. Je bent een mens en dát is het enige hokje waar je jezelf kan in proppen. Eigenlijk zijn de mensen die hunzelf emo, gothic, alto etc noemen wannaB's én associale mensen. Jezelf in een hokje stoppen omdat je zogezegd 'anders' zou zijn? Zielig.

    I agree.
    Ik vind emo een subcultuur. =/
    (...)
    Blijkbaar niet, anders zou ze dit topic niet openen. ;-]
    Klik het gewoon weg als het je zo erg irriteert dat je alleen dit even moet posten. =/


    Ik mag toch mijn mening geven. Zeg niet dat het mij irriteert (':

    @AxelRawr
    Mensen mogen zich van mij emo noemen of whatever, maar iedereen hier op Q. is zo tegen hokjes gedoe enzoo. Like emo gothic, alto, skater, punk whatever. Het is allemaal één grote pot nat. Je bent een mens en dát is het enige hokje waar je jezelf kan in proppen. Eigenlijk zijn de mensen die hunzelf emo, gothic, alto etc noemen wannaB's én associale mensen. Jezelf in een hokje stoppen omdat je zogezegd 'anders' zou zijn? Zielig.


    Maar wat vind jij normale mensen.
    Alles en iedereen heeft een naam wat jij miss normaal noemt geeft een ander weer zijn mening over dat diegene miss niet normaal vind:)
    btw: ik verdedig niemand of zoek ruzie, maar ik zeg gewoon wat ik vind omdat ik er zo veel over lees tegenwoordig.

    ik ben het met je eens. en ik vind dat als je jezelf een bepaalde stijl geeft, dat je jezelf niet in een hokje plaats. misschien is het meer in hokjes plaatsen als andere mensen het voor je doen tegen je wil.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @conspiracy btw wat bedoel je met assiociaal?? heb eigenlyk nnooit egt problemen met ze??

    (...)

    Maar wat vind jij normale mensen.
    Alles en iedereen heeft een naam wat jij miss normaal noemt geeft een ander weer zijn mening over dat diegene miss niet normaal vind:)
    btw: ik verdedig niemand of zoek ruzie, maar ik zeg gewoon wat ik vind omdat ik er zo veel over lees tegenwoordig.


    Wat ik met associaal bedoel, eigenlijk kwam die er verkeerd uit. associaal moest zijn: Kinda klein beetje zelfingenomen om jezelf ánders te gaan beschouwen dan de rest omdat je andere kleding draagt.
    Maar oké, ik heb mijn mening over al die namen die je aan mensen kan geven, jij de jouwe ^^ Voordat er hier een ruzie gaat uitbreken omdat ik je zogezegd zou aangevallen hebben of zo, maak ik me hier maar weg. Bans zijn niet echt mijn favo dingen hier op Quizlet.

    (...)

    Wat ik met associaal bedoel, eigenlijk kwam die er verkeerd uit. associaal moest zijn: Kinda klein beetje zelfingenomen om jezelf ánders te gaan beschouwen dan de rest omdat je andere kleding draagt.
    Maar oké, ik heb mijn mening over al die namen die je aan mensen kan geven, jij de jouwe ^^ Voordat er hier een ruzie gaat uitbreken omdat ik je zogezegd zou aangevallen hebben of zo, maak ik me hier maar weg. Bans zijn niet echt mijn favo dingen hier op Quizlet.

    I know kwil ook geen ruzie btw ik voel me niet aangevalle hoor hahah zo iemandben ik niet;)

    Screamo fo life! n.n
    Anyways je hebt gelijk. ^^


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    (...)

    Ik mag toch mijn mening geven. Zeg niet dat het mij irriteert (':

    Mag wel ja, maar
    Komop man
    Al die 'hier zijn al zoveel topics over' opmerkingen zijn zo offtopic en nutteloos D: Daar wordt het echt niks gezellig van en/of een goeie discussie D: Dat is net als je ouders zakgeld verhoging vragen, en dat ze nee zeggen, en dat als je het dan nog een keer vraagt dat ze dan zeggen 'hier hebben we het al over gehad'. Is niet lief en je ouders zeggen dat meestal omdat ze geirriteerd zijn D:
    Ik ga ook offtopic.
    Ontopic: Ik heb niks tegen hokjes plaatsen als je dan maar gewoon niet zeikt dat je anders bent. : D


    Mew <3