• Ik heb zojuist nieuwe foto's van Tom gevonden.
    Maar ik geloof dat hij z'n dreadlocks op één of andere manier zwart heeft geverfd.
    Tenzij het Bill is die Tom's kleren draagt?
    Weet iemand wat het is?

    From a distance.
    Close-up.


    [Edit: Het is dus een stukje lap wat achter zijn hoofd hangt.]



    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Ik dus ook, maar alleen Tom draagt zulke horloges.

    @ Jolien: Maar aan de onderkant is het niet zo'n doekje, denk ik. :'D

    ik denk als je zo op eerste gezicht zou zien dat het Bill is... Maar aan de handen zie je dat het Tom is... en aan de armen x'D


    Live your life.

    OMG Ö Hij heeft een arovat sjaal ofzo om ;O Zeg niet dat Tom zoals Bill begint te worden of andersom? Dan is het niet leuk meer x'D Net zoals dat Gustav pappie zou worden x'D.


    Live your life.

    Het is en blijft een groot raadsel. Wat het nou moet voorstellen.. Ik weet het niet.
    Eén ding is zeker: Ze zijn gek geworden.

    Het is géén raadsel.
    Sorry hoor maar ik zag al van de allereerste keer dat het Tom was en zoals ik hier al eerder zei : Bill heeft andere armen en handen en een fijner gezicht.


    The soul needs autumn.

    Het is en blijft een groot raadsel. Wat het nou moet voorstellen.. Ik weet het niet.
    Eén ding is zeker: Ze zijn gek geworden.

    Jah omdat hij ineens een bandana om heeft is hij ineens gek! O.o
    Die beredenering klopt niet helemaal, misschien had hij geen zin om zijn haren te doen?! ;]


    -

    Jah ik heb het ook al gedacht xp

    Tom mensjes, geen piercing en geen tattoo...


    Your make-up is terrible

    *lig plat!*
    lollieg!

    lapje

    OMG ik vind het zó lelijk!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Denk het dat het die bandana is.
    Ik ga ZÓ verschrikkelijk hard lachen als blijkt dat ze tegen elkaar hebben gezegd: Tom, ik wil op jou lijken, neem ik dreads, verf jij je haar zwart!
    lol dat zou het einde zijn.

    I would die.
    Serieus, wel van het lachen tuurlijk. :'D :mrgreen:

    Dat zwarte dat langs zijn nek hangt, kan net zo goed iets van een bandana zijn, de slierten die na de knoop hangen (okee.. ben slecht in uitleggen denk ik ><)..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    De laatste tijd snap ik hun niet meer. Bill krijgt dreads en Tom kleurt zijn haar zwart. Volgens mij willen ze laten zien dat ze een echte tweeling zijn of zo en willen ze meer op elkaar lijken. Ik vond het mooi zoals het was, maar het resultaat nu zal ook wel mooi zijn zeker. Ik hoop dat er snel duidelijkere foto's komen.

    deze foto was al keertje op Q geweest, volgens mij is het echt tom hoor

    vlgns my heeft Tom daar gwn een doekj over x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nieuwe foto's geëdit.