• heey
    ik ben muziek aan het luisteren en het vald me op dat die teksten allemaal zo logiesch of onlogiesch zijn
    bijvoorbeeld(logiesch)
    -bij TH: verboten sind vebote(=veboden zijn veboden)
    -bij Within temptation: You can't kill what has been killed before(Je kunt niet doden wat al eerder gedood is)
    -en bij nightwish:First day of love never comes back(Eerste dag van de liefde komt nooit terug)

    goh menen ze het nouw echt
    en sommigen zijn weer onlogiesch(ik bedoel hier mee dat ik er niet uit kanhale wat ze bedoelen)
    bijvoorbeeld
    bij Evanescence: And I'm pouring crimson regret and betrayal(en ik huil karmijnrode spijt en verraad)
    ik snap niet eens wat ze huild
    bij nightwish: Alone without himself(allen zonder zichzelf)
    ik wist niet dat je zonder je zelf kan zijn

    ik heb er weer een gevonden(onlogiesch)
    blackmore's night and i'm feeling blau(en ik voel me blouw)?

    het zijn wel mooie liedjes maar ze zijn altijd of heel logies of heel onlogies
    is jullie dat ook opgevallen?
    meschien niet echt interesand maar ik heb niks beter te doen dus...

    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)

    woow opscheppe ook nog

    ik kan ook zoveel dingen die jij niet kan. dat ga ik hier toch ook niet zitte verkondige

    wordt volwasse -_-''


    Ben ik, spijtig voor jou, al een half jaar. Je komt wat laat. Ik zei gewoon dat ik het bij talen beter weet dan haar. Backing up my statements, honey.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Omdat het er niet staat. Ik bedoel gewoon, c'mon, niet iedereen is bang van de waarheid.

    ik ook niet en ik ben ook niet bang om de confrontatie aan te gaan met iemand en jij wel!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)

    Ben ik, spijtig voor jou, al een half jaar. Je komt wat laat. Ik zei gewoon dat ik het bij talen beter weet dan haar. Backing up my statements, honey.


    een cijfer zegt niets over je gedrag HONEY


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik let daar nooit op als ik muziek luister =')


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)

    Ditto is een woord. Misschien niet in het Nederlands, maar ik praat dan ook twee talen door elkaar.
    Learn to pick your fights.
    op deze site word nederlands en vlaams gesproken niet meer niet minder


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Back to business,
    Je hebt gelijk dat sommige liedjes erg onlogisch kunnen zijn, maar soms zit de betekenis ervan heel diep weggestopt. Je moet diep kunnen graven om ze te ontdekken, en niet iedereen kan dat.

    Wat ik niet echt begrijp is hoe iets te logisch kan zijn. Explain?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    dat zegt ze in het begin:
    bv bij TH

    verboten sind verboten
    verboden zijn verboden

    natuurlijk zijn verbode dinge verbode o.O en dat is er logisch aan


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Back to business,
    Je hebt gelijk dat sommige liedjes erg onlogisch kunnen zijn, maar soms zit de betekenis ervan heel diep weggestopt. Je moet diep kunnen graven om ze te ontdekken, en niet iedereen kan dat.

    Wat ik niet echt begrijp is hoe iets te logisch kan zijn. Explain?

    ik heb nooit gezacht dat iets telogies is wel dat iets overduidelijk logies is zoals jou can't kill whats kill befor


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    boeit me niet, maar gefeliciteerd

    boeit me niet, maar gefeliciteerd

    dankje


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    dat zegt ze in het begin:
    bv bij TH

    verboten sind verboten
    verboden zijn verboden

    natuurlijk zijn verbode dinge verbode o.O en dat is er logisch aan


    Ah, zo. I see your point. Omdat het over TH ging heb ik dat deel overgeslagen. Had ik beter niet moeten doen. =P


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    o dat bedoel je ja dat ken ik maar ik wist wel wie ze waren en ik heb meer dan een paar leidjes hoor en laat dat door stturen maar zitten ik krijg ze van een vriendin

    Ja ik bedoelde meer van 'oh ik zou zo van NW' en dan maar een paar liedjes kennen ;)
    Maar dat doorsturen lukte toch niet, want msn flipt met gedeelde mappen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De logise zijn idd logies, maar de andere ,die volges jou onlogis zijn, zijn gewoonweg met veel inspi en fantasie geschreven;)

    [/vindik]

    (...)
    Ja ik bedoelde meer van 'oh ik zou zo van NW' en dan maar een paar liedjes kennen ;)
    Maar dat doorsturen lukte toch niet, want msn flipt met gedeelde mappen ><

    ik ken er meer dan je denkt en ja ik hou van NW ik heb vanaf dat ik ze ken niets anders geluisterd op m'n mp3


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    De logise zijn idd logies, maar de andere ,die volges jou onlogis zijn, zijn gewoonweg met veel inspi en fantasie geschreven;)

    [/vindik]

    vind ik ook maar bij sommige haal ik het er gewoon echt niet uit wat ze bedoelen
    dat bedoel ik


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;