• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser - Jeffrey
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jessica "Jess" Slager
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kate Teresa Vergeest - Marieke
    Jelle van Dijck - Kelly
    Layla Caspers - Natas
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy - Marjanne
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2, 3, 4, 5, 6
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Jelle van Dijck - Kelly
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Ian van Dijck - Kelly
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne
    Kate Teresa Vergeest – Marieke

    [ bericht aangepast op 5 okt 2017 - 19:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Ik ga naar huis," liet Ian weten, waarna hij gedag zei tegen de rest en zijn spullen pakte. Hij liep naar de weg en ging er vandoor op zijn penny board.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Wat een mietjes zijn jullie toch ook allemaal,' zei Layla hoofdschuddend. 'Ik ben net opgewarmd en jullie willen alweer pauzeren! Had dan net als Elin gewoon aan de kant gezeten...'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij hield Isa even tegen toen ze op haar fiets stapte, "ik ben op de scooter, wil je achterop?" Vroeg Thomas.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kate was nog maar net gearriveerd toen ze al een pauze inlasten. Ze vond het jammer dat Ian was weggegaan en Thomas en Isa besloten de boodschappen te doen. Ze stond nu vrij alleen bij de groep. Misschien kwamen er nog mensen opdagen en konden ze straks echt beginnen met spelen.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Kan ik je vertrouwen?' zei Isa met een knipoog. 'Grapje hoor. Het lijkt me wel vet en het is toch maar een klein stukje, dus er kan vast weinig misgaan!' Ze zwaaide haar been over de achterkant van de scooter en zette haar voeten op de daarvoor bestemde plek.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nieuw topic! Morgen alles bijlezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thomas lachte, "ik weet niet of je me kunt vertrouwen. Ik hoop het voor je." Hij startte de scooter en reed richting de albert heijn waar hij stopte en zijn scooter op slot zette. "We moeten denk wel op tijd terug zijn voor de tweede ronde van volleybal," grapte hij maar ergens meende hij het ook.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Uiteraard,' knikte Isa. 'Dus moeten we, voor we naar binnen gaan, alvast beslissen wat we gaan kopen.' Ze dacht even na. 'Twee zakken chips en drie of vier flessen drinken?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik moet nog een uur of twee door,' antwoordde Ramon. 'Dan zijn ze vast al klaar.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Neem ook energy mee!' riep Elin Isa en Thomas na en wierp nog een blik op Jess' telefoon.
    'Zo, waar heb je die vandaan gehaald?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij haalde zijn schouders op toen hij de supermarkt binnenliep, ''jij mag het helemaal zelf uitkiezen,'' sprak Thomas en pakte alvast voor zichzelf en Elin twee blikjes energy. ''Dus... Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Ramon?'' Vroeg hij waarna hij even naar haar opkeek.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Ja, sexy, hè?' Ze grijnsde. 'Er waren veel lekkere jongens op vakantie, maar dit was zeker weten de leukste.'

    Isa grinnikte. 'Iedereen is allang op de hoogte van hoe het zit tussen mij en Ramon.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ''Hoe dan?'' Vroeg Thomas en fronste wat beledigd omdat hij er namelijk nog niks over had gehoord.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Hij heeft me mee uitgevraagd omdat ik hem dat vroeg tijdens truth or dare. Dat is het enige wat er is gebeurd,' was Isa's reactie.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Dus er is niks anders gebeurd? Vind je hem leuk?" Voegde Thomas aan zijn vragenvuur toe en greep een zak chips vanuit de stelling.


    Everything is illuminated by the light of our past.