• Aan alle ervaren fotomaakers/maaksters. Ik heb hier een vraag voor jullie ^^
    Nou, ik probeer al heel lang om eenkeer goede foto's van mezelf te maken zodat ik eindelijk ook eens wat op Netlog en Hyves en hieroo kan zetten, maar mijn foto's lukken nooit. Ik heb al alles geprobeerd: Vanuit elke hoek, zwart-wit, sepia, negatief,... Echt álles en nog heb ik geen enkele mooie foto ><
    Heeft iemand tips?
    x

    (...)

    vind je Jalis ? die van mij mislukken als anderen foto's maken dan krijg ik melige lachbuien


    hm, als je echt serieus foto's gaat maken niet.
    maar dat is moeilijk, om serieus te zijn.

    Nou ik maak gewoon foto's, dan zet ik ze op de computer en verwijder alleen de foto's die ik niet echt leuk vind, en dan zie ik verder wel of ze 'm leuk vinden ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Welkom bij de club! Ik moet wel 100 foto's maken voordat er tenminste één goede bij zit. >< :((


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms kan je ook instellen welke belichtingsvorm je wilt. Bevoorbeeld, 'gewoon' of 'open schaduw' . Open schaduw komt het mooiste uit met 'flits' vind ik persoonlijk (':
    x.


    And I'm sorry, but this is my fate.

    Tong tegen je gehemelte duwen, dan krijg je het effect dan je nek langer is vind ik. En das mooi :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    verplaatst naar subforum lifestyle

    Gewoon trekken, en zien of ie goed is^^
    Echt waar als je je verveeld, hoe je er ook moge opstaan gewoon trekken^^
    Soms krijg je dan nog goede resultaten :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je een foto buiten neemt zijn ze ook al veel mooier, vind ik zelf :]


    Keep it secret.

    Foto's buiten maken wanneer de zon schijnt.
    Dikke laag foundation, pleur mascara en oog potlood op en klaar.
    Tong tegen je gehemelte aan en lach gewoon. Als je je ogen klein vind trek je wenkbrauwen dan wat op en zet wat grotere ogen op.
    Verder kan je zwartwit foto's maken. Of ze bewerken.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    vind je Jalis ? die van mij mislukken als anderen foto's maken dan krijg ik melige lachbuien
    Ik vind dat ook irritant, alsik iets in me hoofd heb hoe ik een foto wil en iemand anders neemt 'm is ie toch anders als ik had gehoopt/wil.


    Keep it secret.

    Ik maak bijna nooit foto's vn mezelf als ik geen make-up op heb. Dan lijkt mijn gezicht veel egaler en is het mooier op foto's en ik doe meestal zwart-wit. Dat vind ik het mooiste en zie je ook minder je puistjes, vind ik.


    A. ikmisje.

    Ik wil er wel eentje voor je photoshoppen hoor.


    Chase you down until you love me

    Ik ga voor de spiegel staan, en dan richt ik de camera op mezelf. Zodat ik in de spiegel het schermpje kan zien en dan kijken of ik er een beetje fatsoenlijk op sta.
    Voor de rest vind ik veel van mijn foto's lelijk, maar ik ben best goed in foto's bewerken en dan vind ik ze wel wat mooier.


    a figment of your imagination

    Hmm
    mijne lukken meestal wel ^^

    Je kan ze bewerken [Picnik en Picasa zijn twee goede. Gewoon intypen op google en dan kan je ze gratis downloaden. Ik gebruik ze ook]
    En ik overbelicht ze ook vaak een beetje. Dat schilt echt een pak altijd. [ja kan ze ook lichter maken met een bewerkprogamma] En ik neem er ook nooit eentje frontaal, altijd een beetje van opzij.


    Live for something or die for nothing