• Weetje hoe kwaad sommige Tokio Hotel fans mij kunnen maken?
    Ik zou hen een kogel door het hoofd willen jagen, hun kop ineen willen rammen, hen overrijden met een truc. Dat ze wegrotten in de hel en nooit meer licht mogen zien!
    En hoe dúrven jullie nog te zeggen dat Tokio Hotel niets voor ons doet? Hoe dúrven jullie!? Vinden jullie dat gek, ofzo? En nee, daar gaat dit topic niet over, ik zeg dit even omdat ik net een topic zag, niets persoonlijks.
    Die jongens hebben hun héle leven voor ons opgegeven! Natuurlijk hebben ze dat contract zélf getekend, maar als ze geweten hadden wat de toekomst zou brengen, als ze geweten hadden wat de 'fans' met hen zouden doen...
    Wat is de bedoeling van dat 'kampeerding' voor hun opnamestudio eigenlijk? En dan nog wat, dat kamperen voor die studio is één ding, maar er godverdomme ínbreken? Gewoon om wat foto's te trekken? Wát is er zo speciaal aan die foto's? Dat ze die jongens eens met rust laten! Ze zijn doodsbang van de fans.
    SCARED TO DEATH.
    Ik hoop hé, dat er heel snel een eind komt aan Tokio Hotel. Want jullie, de zogenaamde fans, maken hen kapót!

    En neem dit niet té persoonlijk, ik weet dat jullie hier op Quizlet niet degenen zijn die aan dat kampeerding meedoen, maar sommigen onder jullie zijn wél even erg en niet zo goed bij hun hoofd.

    groot gelijk xD behalve dat ik hoop dat toko hotel zo snel mogelijk stopt thingie x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)
    Jaman, het stínkt. (nerd)
    Sorry voor het technische geziene ding dat niet mag. :Y)

    whaha doens't matter.
    cause you know, vriendjespolitiek heerst.
    Maar alleen bij de mensen die niet stom zijn.
    En ik bepaal of je stom bent, dus in je face als ik dat van je vind o.o En jolien jij bent dus niet stom

    Hahaha no kiddin. Regel versoepeling, ik hou me in x'D

    (...)

    Ik vind dat Universal niet zoveel geeft om z'n sterren, ze willen roem zien. het boeit hun niet als het niet goed gaat met de jongens. ze zullen alleen zich laten zien als er iets ernstigs is gebeurd.


    maaaaar over dat inbreken.
    Dan ben je ziek, die fans willen gewoon dat Th er mee stopt, want die gasten dragen het niet meer. Zonder dat ze het doorhebben maken ze TH kapot.

    eerlijk gezegt had ik dat al door hoor .. Dat Universal enkel roem wil zien, en geen gevoelens ? Ze zorgen ervoor dat bands (ik ken ze niet allemaal) een rol moeten spelen tegenover de buitenwereld. En dat steekt tegen, & zoals Bill nu, die wordt arrogant,omdat Universal hen de hemel beloofd & al die ****


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    whaha doens't matter.
    cause you know, vriendjespolitiek heerst.
    Maar alleen bij de mensen die niet stom zijn.
    En ik bepaal of je stom bent, dus in je face als ik dat van je vind o.o En jolien jij bent dus niet stom

    Hahaha no kiddin. Regel versoepeling, ik hou me in x'D

    In mijn face, dat komt hard aan. O.O
    En dan nog wel vriendjespolitiek, man. :|
    Oké, nu hou ik mijn mond of zelfs de regelversoepeling kan mij niet meer redden. (krul)

    Agree :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Groot gelijk, maar wij mogen hier nu op Q zitten zagen over de fans en hoe het nu met Tokio Hotel gaat, maar veel kunnen we er niet aan veranderen. Niets eigenlijk. Zelf kom ik ook gek van de fans [En die vele topics hier], maar het zit in hun hoofd en je krijgt het er nooit uit. Tokio Hotel gaat dood, en dat is hun eigen schuld.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    weetje, het liedje paparazzi van Lady GaGa is heul toepasselijk op tokio hotel fans

    weetje, het liedje paparazzi van Lady GaGa is heul toepasselijk op tokio hotel fans

    Jhaa :O Nu je het zegt ^^
    Ik vind dat n leuk liedje, maar als je het bekijkt op de manier waarop jij het nu bekijkt ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Groot gelijk, maar wij mogen hier nu op Q zitten zagen over de fans en hoe het nu met Tokio Hotel gaat, maar veel kunnen we er niet aan veranderen. Niets eigenlijk. Zelf kom ik ook gek van de fans [En die vele topics hier], maar het zit in hun hoofd en je krijgt het er nooit uit. Tokio Hotel gaat dood, en dat is hun eigen schuld.
    wat een positivisme hier seg :p ze hebben er wel ZELF voor gekozen om voor dit soort leven te gaan ( nja ze wisten niet dat de fans zo gingen zijn :p ) tis erg en fans zouden het niet mogen doen. mr ze laten al zo lang niks meer van zich horen , fans worden ongeduldig , de een meer als de andere xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    -Word bang-


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)wat een positivisme hier seg :p ze hebben er wel ZELF voor gekozen om voor dit soort leven te gaan ( nja ze wisten niet dat de fans zo gingen zijn :p ) tis erg en fans zouden het niet mogen doen. mr ze laten al zo lang niks meer van zich horen , fans worden ongeduldig , de een meer als de andere xD

    Euhm, ze zijn druk bezig aan hun volgende album? Mensen hebben gewoon geen geduld meer, ik kom zot van die fans >< En tsjah, ik ben niet zo'n optimist en vandaag al zeker niet en het kan me geen ene moer schelen. De fans sucken zwaar en ik denk dat bill nu wel spijt zal hebben van zijn woorden in heel het begin. 'We danken de fans en ze zijn heel belangrijk voor ons, bla bla bla...' oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zelf slaap niet voor hun opnamestudio,huis,concert(zoveel dagen ervoor).Ik zou het nog niet eens durven,k schaam mij in die zogezegde 'fans hun plaats!
    Omdat ik hun privecy gun.
    Ik snap sommige 'fans' ook niet ze noemen zich de beste fans ter wereld maar ofwel trekken ze een pluk haar van Bill z'n hoofd,gaan ze zelfs bij hun thuis aankloppen voor een handtekening etc.

    ZE zijn ook maar gewoone mensen,oke ze zij dan wel beroemd enzo.Maar sommige overdrijven gewoon té hard!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Euhm, ze zijn druk bezig aan hun volgende album? Mensen hebben gewoon geen geduld meer, ik kom zot van die fans >< En tsjah, ik ben niet zo'n optimist en vandaag al zeker niet en het kan me geen ene moer schelen. De fans sucken zwaar en ik denk dat bill nu wel spijt zal hebben van zijn woorden in heel het begin. 'We danken de fans en ze zijn heel belangrijk voor ons, bla bla bla...' oO
    ja ik vind ook dat de fans niet zo mogen reageren het gaat erover oO mr als ze al meer als 20 liedjes hebben dan kunnen ze toch al een heel mooi album uitgeven niet xD ? en ze kunnen ondertussen wel naar feestjes gaan in LA ? dat klopt ook niet


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    weetje, het liedje paparazzi van Lady GaGa is heul toepasselijk op tokio hotel fans

    Nu je zegt...
    Heb je eigelijk wel gelijk. :')


    I need you like a heart needs a beat

    You Rule

    Ik ben verliefd op jou mening =')


    We'll never be as young as we are tonight