• Dylan klik nu ontkent homo te zijn. :mrgreen:
    Hij heeft ook een 15 jarige Tokio Hotel fan als 'vriendin' :'DDD
    -stuk-

    Dat arme kind verdedigt hem overal maar t wil niet baten :')

    Jij bent goed op gang met topics maken zeg ^_^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Noaaah,
    en dan neemt ie niet eens met mij! :((

    whahaha, lame x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jij bent goed op gang met topics maken zeg ^_^.

    Ja klopt, was net ff op youtube aan t neuzen maar oke x'D

    Haha vet triest. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach jôh, hij líjkt ook niet op een Homo hè?x'D
    [/Gedrag.]


    everything, in time

    Ach jôh, hij líjkt ook niet op een Homo hè?x'D
    [/Gedrag.]

    Nee man, hoe komen mensen daar toch bij (cat)

    Ik ken hem.. :]
    Dat filmpje dat heeft ie dus niet zelf gesproken (die ik hou van sterretjes), dat is een voice-over ofzo. Wat ik ervan begreep. (cat)

    Ik ken hem.. :]
    Dat filmpje dat heeft ie dus niet zelf gesproken (die ik hou van sterretjes), dat is een voice-over ofzo. Wat ik ervan begreep. (cat)

    HAHAHA Jahoor :'D
    Bullshit.
    Hij had dat op een site staan en vervolgens hebben 'haters' 't geript en op youtube gezet.
    Ik ken iemand die hem ook kent, tja, die heeft 'respect' voor hem maar oke, tegen haar ontkentie niet ofzo :'D

    Die gozer heeft gewoon een probleem ofzo.

    (...)
    HAHAHA Jahoor :'D
    Bullshit.
    Hij had dat op een site staan en vervolgens hebben 'haters' 't geript en op youtube gezet.
    Ik ken iemand die hem ook kent, tja, die heeft 'respect' voor hem maar oke, tegen haar ontkentie niet ofzo :'D

    Die gozer heeft gewoon een probleem ofzo.

    Hhaha dat is echt ziek triest. Waarom maakt hij dan ook zo'n achterlijk filmpje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    HAHAHA Jahoor :'D
    Bullshit.
    Hij had dat op een site staan en vervolgens hebben 'haters' 't geript en op youtube gezet.
    Ik ken iemand die hem ook kent, tja, die heeft 'respect' voor hem maar oke, tegen haar ontkentie niet ofzo :'D

    Die gozer heeft gewoon een probleem ofzo.

    Hij zei t ook niet zelf ofzo maar tegen zn beste vriendin ofzo en zij zei t tegen mij. x]

    Wie is Dylan eigk?


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Hij zei t ook niet zelf ofzo maar tegen zn beste vriendin ofzo en zij zei t tegen mij. x]

    hahah oh oke :'D
    Nah hij praat toch echt zo, hij stond 14 juni vlak naast me :')
    Ineens herkende iedereen hem. Iedereen vet IK HOU VAN STERRTJES gillen x'D Hij was vét snel weg. Watjuuuh.

    (...)
    hahah oh oke :'D
    Nah hij praat toch echt zo, hij stond 14 juni vlak naast me :')
    Ineens herkende iedereen hem. Iedereen vet IK HOU VAN STERRTJES gillen x'D Hij was vét snel weg. Watjuuuh.

    Omg, dat meen je niet? xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Omg, dat meen je niet? xd'

    Jawel :'DDD