• http://www.youtube.com/watch?v=VFWBzi7d5rw

    Hoor die stem ff, je kan ook wel overdrijven =.=

    Dude, ik ken het filmpje al lang maar toen ik het voor het eerst zach was ik zooooooooo jaloers x'D


    Maar dat was in mijn omgggggggggg Die zijn zo Geil! tijd :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Dude, ik ken het filmpje al lang maar toen ik het voor het eerst zach was ik zooooooooo jaloers x'D


    Maar dat was in mijn omgggggggggg Die zijn zo Geil! tijd :Y)
    toen ik dit filmpje voor het eerst zag was ook al zo jarloers,, XD alleen maar omdat tom haar knie aanraakte xD maar okee :P


    Nvt

    Ik bn nu oowk nog jaloers op dat kind! O.o
    I want to sit nezt to Tom, Bill, Gustav or Georg! :9~


    -

    omg hij raakte haar knie :P
    ik denk dat ze zo dacht: omg hij raakt me aan :O xD

    die komt zo aan dr knie.. da kind denkt vast dat ze in de hemel zat.. hah.. ook al betekent dat niks.. hah welere ze is heel van dr melk.. x'd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    die komt zo aan dr knie.. da kind denkt vast dat ze in de hemel zat.. hah.. ook al betekent dat niks.. hah welere ze is heel van dr melk.. x'd
    Hahah nee waarschijnlijk dacht ze dat Tom Kaulitz haar zojuist bezwangerd had.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Hahah nee waarschijnlijk dacht ze dat Tom Kaulitz haar zojuist bezwangerd had.

    Whaha omg x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jaloerss :D

    tom zat aan haar been... :O

    ik wou dat ik naast Bill zat..(A)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Nha zet mij maar naast die reporter :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat niet overdreven,
    zowizo als ik daar zou zitten zou dat ook zo zijn, ookal ben ik géén zwaar fan meer .


    Some people make the world special just by being in it

    Waarom zou het nou weer 'overdreven' moeten zijn? Ik bedoel.. Een fan is een fan. De een is gevoeliger dan de ander. En bovendien is ze gewoon overdonderd.
    Eh, sorry maar als ik oog in oog sta met Bill zou ik niet gaan huilen, maar ik zou wel sprakeloos zijn. 8]


    -

    Ik vind het niet overdreven, ik zou denk ik net hetzelfde doen. Je zit ook niet elke dag tussen je grote idolen hé. :Y)

    oh hb je gezien hoe Tom over haar been wreef :O oohhh hoe durft die :O
    heeft ie nog ni by my gedaan Ö:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oh hb je gezien hoe Tom over haar been wreef :O oohhh hoe durft die :O
    heeft ie nog ni by my gedaan Ö:(

    btw overdreven is da toch niet?:8 ze wordt gwn uit het publiek geroepn o_O like hoe zou jij reagerenxD?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    lol als ik uit het publiek zou worden geroepen. Gouden televisie.. al die mogelijkheden o.o
    btw als hij mij knie aanraakt breek ik zijn arm >_>


    BAM!