• Klik als je Tom en Bill geil vind XD

    With:
    Bill Kaulitz, Bill Kaulitz his Girlfriend Meline, Tom kaulitz, Tom kaulitz his Girlfriend Linda, Meline and Linda's Twinsister Lindy, Gustav shaffer and Georg listing.

    Intro

    'Lindy schiet eens op' roep ik van onder de trap, zuchtend sta ik te wachten tot me zusje naar benede komt, 'Meline waar blijft Lindy nou?' klinkt de stem van mijn andere zusje Linda. ik geef geen antwoord en roep nog eens naar boven, er klinkt gestommel en voetstappen en even later staat Lindy naast me. 'Hebben jullie alles?' vraagt Bill aan ons, we knikken met ze allen tegelijk en Bill kijkt me lachend aan, 'Wat?' vraag ik verbaast als ik zijn lachende gezicht zie, Bill schud zijn hoofd dat het niet belangrijk is en zet zijn arm rond mijn middel. 'Is het wel een goed idee om met de auto naar Amsterdam te gaan?', ik en Linda kijken Lindy aan die peinzend naar ons kijkt. 'Waarom niet?' vraagt Linda een beetje ongeintereseert. 'Nou ehm ik heb nogal een naar voorgevoel, alsof er iets vreselijks staat te gebeuren', 'AAH Joh stel je niet aan' roep ik en stap in de auto van Tom. Lindy zucht eens en komt naast me zitten. 'Wacht ff roept Linda tegen Tom die bijna wilt wegrijden, ze loopt snel de auto uit en komt even later terug. 'Heb je nou alles schat?' vraagt Tom voor de zekerheid aan der want met haar weet je het nooit. ze knikt smilend en laat zien wat ze vergeten was. 'AAAH ik wil een snoepje' roep ik graaiend naar de bus die ze in der handen heeft. 'Klein kind' fluisterd Bill in mijn oor en ik poke hem. uiteindelijk heb ik de bus met snoep en vraag ik of Lindy ook wilt, ik krijg een vage nee en ik haal me schouders op, 'Dan niet' roep ik kattig en geef Bill een tik als hij ook een snoepje wilt pakken. 'NEEH GEEN PRUILIPJE !!' roep ik door de auto tegen Bill. 'Meline schreeuw niet zo, Jesus', 'Chagerijn' zeg ik tegen Linda die haar Tong naar me uitsteekt. 'Broertje waar zijn we in beland' roept Tom wanhopig, 'Tjaah drieling he' zegt Bill lachend, 'Wat bedoel je daarmee?' en ik kijk hem minachtend aan, 'Niets hoor liefje' hersteld Bill snel.
    Ik poke me 13 min jongere zusje die nog geen zinnig woord heeft gezegt, Als ze daar zelfs niet op reageert zet ze me aan het denken. * stel je voor dat ze gelijk heeft, stel dat haar voorgevoel echt is*, ik zucht en friemel wat met mijn vingers, 'Meline denk aan iets anders, denk aan Bill' fluister ik zo zacht mogelijk tegen mezelf. Ik kijk uit het raam en we rijden op een landweggetje met naast de weg een diepe sloot. ik kijk naar voren en een auto rijd ons tegemoet, Tom moet uitweiken maar toch rammen we ligt de auto, Tom raakt de macht over het stuur kwijt en we belanden in de diepe sloot met auto en al. Het water stroomt snel naar binnen en zo snel als we kunnen maken we onze riemen los. Bill trapt met grote moeite het raam kapot en vanuit daar kunnen we de auto uit. Boven gekomen missen we Lindy en Bill en Tom gaan weer Onder. Ik en Linda zwemmen naar de kant en bibberen van de kou. Sirene's komen steeds dichterbij en een ambulance + politie wagen stoppen. ik begin te huilen van de schrik en Linda omhelst me. Bill en Tom komen even later boven met Lindy die niet ademt. De ambulance medewerkers doen er alles aan en reanimeren Lindy. Linda begint ook te huilen en ik ga op me knieen naast Lindy zitten op het gras, Ik pak der hand en krijs dat ze wakker moet worden. Als de ambulance broeders stoppen met reanimeren schreeuw ik naar ze dat ze door moeten gaan, ik schud Lindy heen en weer en Bill komt naast me gehurkt. Ik zie wazig door mijn tranen en een leegte vuld zich, Mijn zusje, mijn wederzijde, mijn alles, is weg, gewoon weg, ik had moeten luisteren naar haar, haar voorgevoel klopte, en ik maar denken dat ze zich aanstelde, dit is de grootste onomkeerbare fout die ik ooit heb gemaakt en zou nu door het leven moeten met maar 1 Twin. Ik voel hoofdpijn, stevige hoofdpijn, ik sta op, wat ik beter niet kon doen want er volgen steken in mijn hoofd. Voor ik het weet word het licht in mijn hoofd en word alles zwart voor mijn ogen.

    made by © Linda Lovebite


    comment??


    Ice-cream Rockt more than you x3