• Ik wil graag gitaar of piano spelen maar van mijn ouders mag ik niet want het is te duur en ze denken dat ik over een maand er alweer meer stop -__-'


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bij mij denken ze zo'n dingen ook. Ik wil ook piano of gitaar spelen.


    -

    :X
    Ik had dat ook met mijn gitaar xd
    Maar, ken je niemand die een piano heeft? Zoja, kan die je niks leren?
    Of als je het écht 100% zeker weet, zeur gewoon bij je ouders xd

    Nou, meestal stoppen mensen ook snel daarmee :'D
    maar heb je niet vrienden die gitaar of/en piano hebben? Ga je daar gewoon heen :]

    Ik zit wel op piano les. meuh


    "I shut my eyes in order to see.'

    :X
    Ik had dat ook met mijn gitaar xd
    Maar, ken je niemand die een piano heeft? Zoja, kan die je niks leren?
    Of als je het écht 100% zeker weet, zeur gewoon bij je ouders xd


    iemand die ik ken speelt wel gitaar maar die woont best ver weg en die zit sinds een jaartje niet meer bij mij op school, verder leerde mijn broer vorig jaar gitaar spelen maar die is een maand later gelijk alweer gestopt en die heeft meteen de gitaar verkocht >.<
    nouja,dat word dan maar weer guitor hero op de playstation -__-'


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zit wel op piano les. meuh


    >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je kan ook eerst een keyboard etc. aanschaffen en daar zelf mee beginnen te oefenen? Mischien zien je ouders dan wel in dat je het graag wilt.. Of gewoon het even laten rusten en het over 1 maand weer vragen? Dat hielp wel bij mij iig. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    OOw dat heb ik ook zo vaak. Gwn heel lief kijken en puppy eays. En de auto wassen kamer opruimen goede cijfers halen. Dat werkt meestal

    maak een deal met je ouders
    zeg zo als ik binnen een maand stop maak ik het hele huis schoon
    of in die richting xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    blijf zeuren
    en zorg ervoor dat je je ouders ervan overtuigd
    dat je wel genoeg in muziek bent geïnterresseerd
    dat ze je wel laten


    One Day you'll remember me...

    mijn ouders steunen muziek spelen juist.. ik speel zelf klarinet maar ik zou ook graag piano en/of gitaar spelen :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn ouders vonden gitaarles ook te duur dus heb ik voor 20 euro een zwaar verneukte akoustische gitaar gekocht op de rommelmarkt, en ben ik het zelf gaan leren. Ik kan het nu beter dan een vriendin van mij die veel langer op les zit als dat ik speel. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik wou gitaar spele,,maar ik vindt t niet leuk nimeer omdat der zo s een snaar is gespronge en m'n vinger helemaal openlag enzo


    Imperfection Is Beautiful

    NEE! dit is pas gemeen x.x
    mn pa heeft een gebroken rib dus hij is al een paar dagen thuis, kan de hele dag tv kijken! en als k dan the mentalist wil kijken, mag ik dat niet! >.<


    x


    ItWasn'tMe..x

    Bij mij wouden ze dat ook niet doen. Mocht ik wel zo'n gitaarding kopen in DreamLand voor 25€, en ja na 2 weken keek ik er niet meer na. Maar ik ben zo'n persoontje, ik weet niet hoe het met jou zit.
    Misschien moet je echt fake gefreakt doen erover en in élk boekje waar je maar een piano/gitaar ziet voor hun neus schuiven, met informatie over lessen en stuff aan de proppen komen? Dán zien ze pas dat je het meent n_n!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.