• vraagje ... weet er iemand waar je mooie vans kan kopen? Ik heb al heel het interenet afgezocht en héél belgië ofwel heb ik die vans al ofwel hebben ze geen maat 37 ofwel schepenen ze niet naar België , ça crain !

    ik ben hopeloos :$


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nou je kan eens bij www.large.nl kijken,..die sturen ook zeker weten naar belgie, en ide hebben vans,..en ik weetn iet of ze in belgie een britan hebben, maar anders moet je daar eens gaan kijken, als ze die niet in belgie hebben hoop ik voor je dat je in de buurd van nederland woond, hier liggen er namelijk wel veel:P
    en anders, als je niet dicht bij nederland woond en bij de large vind je niets, haal je gewoon je ouders eens over om een gezelig famlie weekendje naar nederland te gaan:PxD

    k hoop dat je dr iets aan hebt!!

    nou je kan eens bij www.large.nl kijken,..die sturen ook zeker weten naar belgie, en ide hebben vans,..en ik weetn iet of ze in belgie een britan hebben, maar anders moet je daar eens gaan kijken, als ze die niet in belgie hebben hoop ik voor je dat je in de buurd van nederland woond, hier liggen er namelijk wel veel:P
    en anders, als je niet dicht bij nederland woond en bij de large vind je niets, haal je gewoon je ouders eens over om een gezelig famlie weekendje naar nederland te gaan:PxD

    k hoop dat je dr iets aan hebt!!


    thanx <3

    volgende maand gaan we voor een weekendje naar nederland. Dan ga ik men moeder verplichten te gaan winkelen ^^ en bedankt voor de site , ga ik zkr es proberen

    thanx <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    jah alsjee:P
    ze hebben oowk DC's en globes voor meisjes:P
    maar als je naar nedera\land gaat moet je egt naar de brittan toe gaan!! ongeacht waar in nederland je naar de brittan toe gaat,..alle medewerkers zijn knap en sexy(vooral als je naar maastricht gaat:P)

    xD

    ga ik zeker doen dan ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Er zijn genoeg winkeltjes in antwerpen waar ze vans verkopen. Maar dan moet je niet op de meir voor zijn ^^ meer achterin de winkeltjes (:

    Britain?? Daar koop ik de mijne altijd


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijne heb ik ergens vandaan geplukt in amsterdam, weet de winkel niet meer. _O-

    Ik heb mijn ene paar van LARGE. En de ander uit de Vans winkel in Utrecht.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je kan ook gewoon naar de site www.vans.eu gaan (A)


    Fight for you're love, cause it worth it

    www.large-online.nl
    Ook al vaaaaak gezegd, maar het is gewoon een geweldige site als het om dit soort zooi gaat ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    probeer londenmode eens.
    daar heb ik mijn vans ook weg,

    in drachte hebben ze een vet grote muur vol met vans, maar ik denk niet dat jij helemaal naar drachten gaat

    http://www.londonmode.nl/
    en dan londenstyle's
    en dan shoes
    er staan er niet zoveel, maar sowiso in de winkel zelf staan wel meer soorten. en kun je ze ook passen en kijken of ze lekker lopen enzo, dus ik raad je gewoon aan om naar een londenmode winkel te gaan.
    en kun je misschien nog wel meer leuke dingen in die winkel kopen.

    veel suc6
    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb naar mijn Vans ook héél lang moeten zoeken,
    ik heb ze uit Muys.

    in Arnhem zit ergens in een afgelegen straat een winkel vol met Vans (volgens mij waren dat Vans, maar ik ben er ook maar vluchtig langs gelopen).


    "I shut my eyes in order to see.'

    probeer londenmode eens.
    daar heb ik mijn vans ook weg,

    in drachte hebben ze een vet grote muur vol met vans, maar ik denk niet dat jij helemaal naar drachten gaat

    http://www.londonmode.nl/
    en dan londenstyle's
    en dan shoes
    er staan er niet zoveel, maar sowiso in de winkel zelf staan wel meer soorten. en kun je ze ook passen en kijken of ze lekker lopen enzo, dus ik raad je gewoon aan om naar een londenmode winkel te gaan.
    en kun je misschien nog wel meer leuke dingen in die winkel kopen.

    veel suc6
    xx kimmsy


    In Sneek staat de muur van de London ook vol met Vans. (cool)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ga naar de grote steden, bezoek skatezaken of andere zaken met dat soort merkspul. Ik had laatst in Rotjeknor ook een heel mooi paar gevonden, maar ben de naam kwijt.


    No growth of the heart is ever a waste