• Ik weet niet of jullie die nieuwste single, Jai Ho!, van de Pussycat Dolls al gehoord en/of gezien hebben? Waarschijnlijk wel, het wordt heel de tijd op de radio uitgezonden en op TMF zie je niets anders meer. ><
    Anyway, ik vind niet dat het een groep is. Nicole Scherzinger staat áltijd in de belangstelling, de anderen zijn enkel versiering voor in de video's.
    Zelfs de backing vocals doen die anderen niet meer, die worden gedaan door outsiders.
    Die anderen hebben ook talent, maar mevrouw Nicole is de baas. Haar solocarière was een grote flop.
    Daar heeft ze natuurlijk iets voor gevonden: nu gaat ze solo onder de Pussycat Dolls. De anderen mogen niets meer doen, enkel zij zingt en haar zie je 3/4de in de video's verschijnen. Nu heeft ze wel succes.
    Lang leve het egoïsme. ><

    Da's kei erg voor de rest Ö
    Ik vind die Nicole niet eens mooi, maar die ene blonde is wel mooi >,< x)


    None but ourselves can free our minds.

    Dat dacht ik ook al toen ik die clip zag. Mevrouw staat alleen maar in het middelpunt en die anderen staan er als achtergrond danseressen bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat dacht ik ook al toen ik die clip zag. Mevrouw staat alleen maar in het middelpunt en die anderen staan er als achtergrond danseressen bij.

    Jaa, indeed.
    Met elke videoclip wordt het erger. ><

    Ja dat is wel zo, vraag me eigenlijk af waarom het solo bij haar mislukt is :'D Ze zingt toch meestal alleen. Maarja, als je wat meer 'lekkere wijfen' op 't podium hebt is het voor het publiek miss wel leuker dan alleen haar.

    Ja, dat vond ik dus ookal, net alsof ze poppen zijn, willen we wedden dat hun mics afstaan op het podium? :'D

    Mee eens (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mee eens. srry kan nie zow veel type.. heb m'n vingers gekneusd.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    HATE ON Pussycat dolls whehe, neeh ik vind ze lame, het lijken net hoeren :X


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als het goed is zijn het danseressen, en is heel PCD begonnen als dansgroep. Maar het ziet er idd nogal kansloos uit.


    blame the bully.

    Dat is altijd al zo geweest --' Persoonlijk vind ik dat ze zelfs ni de mooiste van de groep is,maarja. Als ik eelrijk moet zijn,denk ik wel dat nicole een sympathieke is in het echt,ook al heb ik er haat aan (': Maar ahg ja,die ander wijven gaan er ook niet op in ofso Oo

    Ja, dat vond ik dus ookal, net alsof ze poppen zijn, willen we wedden dat hun mics afstaan op het podium? :'D

    Bij Nicole ook hoor. :Y)

    denk dat het ook een beetje aan de manager ligt

    Ben het zo keihard met jou eens O.o
    Dat wijf doet alles, terwijl die donkere echt een prachtstem heeft.
    xxoo.


    ok

    ik vind de muziek nog steeds leuk. :X ik kan er niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat je gelijk hebt. nicole is een arrogant schepsel die denkt dat ze alles is en dat haat ik.
    jammer dat de muziek zo goed is. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ben het te hard met je eens. I mean, dat heb ik ook al gezegd van: Nicol zingt óveral alleen in. Kijk ook maar naar 'I hate this part.' Wie zingt er? Right Nicole. Ik heb overlaatst een op Youtube ana het snuffelen geweest, zag ik een filmpje waar PCD live zong. Het is te zeggen, de énige die daar echt live zong was Nicole, de anderen playbackten, dat zag je verdammt goed.