• HEB IK MIJN RIJBEWIJS, woooh.=3 Na twee jaar en een maand en drie weken kan ook ik zeggen dat ik mijn rijbewijs EINDELIJK heb. De tering he, meer dan 10% van me leven tot nu toe aan rijles besteed. Hoe dan ook jongens als jullie je leven veilig willen zijn rijd je vooral niet met mij mee als ik ooit met de auto naar een meeting ga.8'D De echte waaghals is natuurlijk meer dan welkom!(cat)

    En nu allemaal een stukje taart! (alhoewel ik een tompouce heb gehad vanmiddag.=3)

    Tast toe:






    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 19:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gefeliciteerd!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Nogmaals gefeliciteerd Jolijn! Ben echt superblij voor je. ik weet hoe frustrerend het is als je er langer over doet, dus petje af voor het volhouden!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd Jolijn! Ik wil wel bij je in de auto hoor. :Y)


    The truth is out there.

    Oh. Hoeveel lessen heb je gehad? Waarom lukte het je niet? Ik ben ook druk bezig om het nu eens eindelijk te halen. Feeling your struggles. GEFELICITEERD!!!


    Pretty is just a pretty word.

    Malec schreef:
    Gefeliciteerd!!


    Bedankt.=3

    Geardon schreef:
    Gefeliciteerd!


    Dankjewel!(:

    Loebas schreef:
    Nogmaals gefeliciteerd Jolijn! Ben echt superblij voor je. ik weet hoe frustrerend het is als je er langer over doet, dus petje af voor het volhouden!


    Bedankt!(: Vooral me eerste rijinstructrice wou ik soms echt het hoofd door het raam meppen.(": Me tweede was een schat, daar wou ik me eigen gezicht eerder tegen het stuur aanslaan als het mis ging.x')

    Hag schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn! Ik wil wel bij je in de auto hoor. :Y)


    Moet je wel even een formulier ondertekenen dat het op eigen risico is hoor!8'D

    Charbonneau schreef:
    Oh. Hoeveel lessen heb je gehad? Waarom lukte het je niet? Ik ben ook druk bezig om het nu eens eindelijk te halen. Feeling your struggles. GEFELICITEERD!!!


    140.(': Drie keer me theorie (eerste keer met een fout teveel gezakt), een keer me tussentijdse toets en een keer een faalangst examen (heb geen faalangst in principe, maar ik werd wel vet zenuwachtig met mij TTT, dus met me instructeur besloten een faalangst examen aan te vragen). Het was een combinatie van dingen waardoor het niet zo snel ging. Ten eerste ben ik dyslectisch en daarnaast motorisch niet enorm sterk waardoor ik in het begin heel veel moeite had me het leren besturen van de auto (god de eerste rijles is die auto me wel 50 keer afgeslagen ofzo.='D) en daarnaast had ik geen scooter en werd ik door mijn ouders overal heengebracht waardoor ik nooit hoefde te fietsen en weinig verkeersinzicht had ontwikkeld door de jaren heen.^^ Op het einde was vooral het kijken heel erg lastig voor mij, rijen is voor mij een grote brok informatie die in mijn gezicht word gegooid en dat allemaal in een keer verwerken kost echt mijn volle concentratie. Zie het als proberen te fietsen en een bocht proberen te nemen en tegelijkertijd proberen om een aantal ballen te jongleren, er zullen vast mensen zijn die dat lukt, maar dat kost heel veel tijd om te leren. Zo voelde het leren auto rijen voor mij dus.=') En BEDANKKKKTTT.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oef, 140 lessen, dat is wel wat ja haha.
    Maar gelukkig heb je 'm nu en daar gaat 't om.
    Gefeliciteerd!


    I live for the applause, you will die for it.

    Gefeliciteerd!


    You are my piece of paradise.

    SPECS schreef:
    (...)

    140.(': Drie keer me theorie (eerste keer met een fout teveel gezakt), een keer me tussentijdse toets en een keer een faalangst examen (heb geen faalangst in principe, maar ik werd wel vet zenuwachtig met mij TTT, dus met me instructeur besloten een faalangst examen aan te vragen). Het was een combinatie van dingen waardoor het niet zo snel ging. Ten eerste ben ik dyslectisch en daarnaast motorisch niet enorm sterk waardoor ik in het begin heel veel moeite had me het leren besturen van de auto (god de eerste rijles is die auto me wel 50 keer afgeslagen ofzo.='D) en daarnaast had ik geen scooter en werd ik door mijn ouders overal heengebracht waardoor ik nooit hoefde te fietsen en weinig verkeersinzicht had ontwikkeld door de jaren heen.^^ Op het einde was vooral het kijken heel erg lastig voor mij, rijen is voor mij een grote brok informatie die in mijn gezicht word gegooid en dat allemaal in een keer verwerken kost echt mijn volle concentratie. Zie het als proberen te fietsen en een bocht proberen te nemen en tegelijkertijd proberen om een aantal ballen te jongleren, er zullen vast mensen zijn die dat lukt, maar dat kost heel veel tijd om te leren. Zo voelde het leren auto rijen voor mij dus.=') En BEDANKKKKTTT.<3

    140 woh dat is heavy zeg. Wat jammer dat je zoveel tegenslagen hebt gehad met het autorijden. Wat een frustratie en gevoel moet dat bij je opbrengen zeg.. hoe vaak ben je voor de praktijk gezakt?


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!


    I like people who smile when it's raining.

    Ik dacht eerst even dat je moeder letterlijk een gat in haar hand had dus ik schrok me helemaal dood :') Maar gefeliciteerd!!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteeeerd!! Ik ben mega blij voor je ;3


    26 - 02 - '16

    Aaah, nu kun je eens langs komen bij mij! :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Charbonneau schreef:
    (...)
    140 woh dat is heavy zeg. Wat jammer dat je zoveel tegenslagen hebt gehad met het autorijden. Wat een frustratie en gevoel moet dat bij je opbrengen zeg.. hoe vaak ben je voor de praktijk gezakt?


    Nogal ja en en ik ben in een keer geslaagd hoor.(': ik ben een keer overgestapt van rijschool en was tot nu toe nooit goed genoeg ok überhaupt op te gaan.(':

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 20:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.