• Een paar weken geleden was het uit tussen mij en mijn vriendje. maar een paar dagen geleden zei hij me. dat hij terug op me was.dat hij niet kon stoppen aan me te denken. Hij zei dat de gevoelens er terug zijn doordat we weer goeie vrienden geworden waren. En nu stuurde hij me een bericht. Ik wil dat je niet meer tegen me praat. En hij was zo lief als vriend. en aan de ene kant wil ik hem niet kwijt als vriend. Maar aan de andere kant vind ik het wel dom dat hij weer op me is. ): Mag ik dan helemaal niet meer tegen hem praten?


    It even took me by surprise

    Hij probeert je waarschijnlijk te vergeten, dus ik zou hem dan ook die ruimte geven. Toch vind ik het wel een beetje vreemd dat je niet meer tegen hem mag praten, maargoed ik snap hem wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neen dat mag u inderdaad niet.
    niet serieus

    Fuck hem als je niet meer tegen hem mag praten, dan zijn er echt wel betere jongens hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    To be honest zou ik niet eens met hem wíllen praten als ie je zo probeert te fucken ><'
    Tuurlijk, dat moet dan weer per sms, daredevil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Listen to your heart girl.
    Als hij niet wilt praten, is dat jammer voor hem. Zíjn keus, maar dan moet hij straks niet opkijken als jij verder gaat met je leven =)


    x


    ItWasn'tMe..x

    ik denk dat je hem een beetje tijd moet geven...
    misschien kan je daarna weer met hem praten als gewone vriend..