• Voor al jullie manga tekeningen enzovoorts, omdat er anders vet veel topics hierover komen in dit forum =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Hopelijk is hij zichtbaar..

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:54 ]

    Silverlance schreef:


    Hopelijk is hij zichtbaar..


    Oh die is echt nice!
    ~ when im boooored (moest eigenlijk leren, maar had geen zin. 5 minuten werk.)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pikachu n-n


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Pikachu n-n



    Oh, die is echt heel mooi! ;o


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Oh die is echt nice!
    ~ when im boooored (moest eigenlijk leren, maar had geen zin. 5 minuten werk.)


    Arigato~! ^^
    Jouw tekening is zo cute. :3

    Daikazoku schreef:
    Pikachu n-n


    N'awww, die is leuk!


    TK! =3
    Normaal houd ik niet van slordige lijntjes maar dit keer had ik zin om 'm de lijnen te schetsen.


    Ik ben echt in een tekenbui de laatste tijd.
    Anyways, facebook besloot gemeen te zijn en draait 'm telkens om. :c

    Wow die ogen zijn echt mooi getekend! Ik vind juist het "meer lijntjes achtige" wel mooi! Keep up the good work girl!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Arigatooooo~! Hehe =D


    Deze heb ik net af. Ik ben er niet tevreden over aangezien de verhoudingen niet echt kloppen en op een gegeven moment was ik de gum zat. Maar ik heb m'n best gedaan, so. ^^

    Dankjewel! :'3

    Hihi, ik vind deze eigenlijk wel vet van mezelf. n-n
    Ik heb de character niet zelfverzonnen, want dit is een commission. :3.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 15:07 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben niet zo heel goed in manga tekenen, maar vind het wel leuk om te doen en van dit topic krijg ik zin om ook te tekenen ;O
    Over het algemeen kan ik best gezichten enzo tekenen, maar ik heb heel veel moeite met verhoudingen in het lichaam en te weinig tijd om het goed te oefenen ;c
    Een random schetsje van mij, ergens tijdens de les met slechte mobiele camera een foto van gemaakt:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Semi-manga aquarelding xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Gister en vandaag aan gewerkt;


    Ik ben nog niet zo heel goed met mensen maken via Tablet. Maar ik vind hem wel leuk, moet ik in Anime voorstellen :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.