• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    Precies een seconde voor hy dood gaat komen zyn hersenen terug gewandelt naar zyn hoofd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    SMELLYALATA schreef:
    Ik heb een keertje een stukje van Fitna gezien, echt niet normaal hoor, je ziet mensen gewoon van een gebouw afspringen enzo.. Ik haat geert wilders :'3

    Dude,ga me nu niet haten ofzo. Maar kom op zeg,wat hij in die film laat zien is allemaal waar gebeurd,moet ie dat anders verzinnen ofzo? Al die beelden van aanslagen en alles is echt gebeurd dus laat hem maar een film maken over waargebeurde dingen. En hij heeft ergens wel gelijk hoor,over wat hij zegt. Maarja,als mensen hierop gaan reageren: Laat iedereen ze eigen mening hebben.


    Behind every great man there’s a great woman

    Dog schreef:
    (...)
    Dude,ga me nu niet haten ofzo. Maar kom op zeg,wat hij in die film laat zien is allemaal waar gebeurd,moet ie dat anders verzinnen ofzo? Al die beelden van aanslagen en alles is echt gebeurd dus laat hem maar een film maken over waargebeurde dingen. En hij heeft ergens wel gelijk hoor,over wat hij zegt. Maarja,als mensen hierop gaan reageren: Laat iedereen ze eigen mening hebben.


    Oohja
    Dus wij Moslim hebben een Bom op de koran gelegt?
    Nee dat hebben we niet gedaan
    En dat van die gebouw in Amerika, dat hebben de mensen uit Irak gedaan
    en niet alle Moslims moeten dat meteen doen.
    Die hele fucking film is nep.
    En niet alles is echt gebeurd. en ik weet dat veel beter dan jou.
    En ik laat je je mening geven, maar wat je allemaal hebt gezegt is gewoon; gelul

    En Jullie moeten niet doen net alsof jullie zo onschuldig zijn. Want niet alleen de Moslims doen dingen neit mogen.

    Die Geert Wilders is gwn een psyschopaat. Hij denkt dat- ie heel wat is maar ik weet ook wel dat het alle Moslim- mensen wel raakt.


    Shutupyourfuckinmouth.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Gosh, ik ben zelf ook moslim hoor --'. En een vent zoals Wilders kan er heus niet voor zorgen dat de Islam verboden wordt en dat de moslims het land uit moeten. Hy zegt gewoon maar wat omdat hy beroemd wil worden. Hy heeft aandacht tekort en jy geeft hem die aandacht!



    Nou zo te zien geef je niks op je geloof. en ben je het eens met bijna al deze Racisten

    LilGoofy schreef:
    (...)


    Nou zo te zien geef je niks op je geloof. en ben je het eens met bijna al deze Racisten

    >,< Houd jy je nou maar bezig met jóú leven. Jy weet geen damn fuck over hoe ik over m'n geloof denk. En deze mensen zyn geen racisten, jy stelt je gewoon ongelooflyk aan. Zy geven hun mening, en jy valt ze meteen aan.
    En ik ben het zowieso al niet eens met 'racisten' want ik kies jou kant niet, en ook niet die van de 'racisten'.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    oke ik sluit hem, dit gaat niet.