• hoe kan ik mijn vriendin terug'krijgen'. ik heb haar diep beledigd - zowel als zeggen als doen.
    ik moet het met haar goed maken!
    maar hoe? ;[


    EGYPTIAN GOD

    Koop een roos, een grote chocoladereep en ga naar haar toe om te praten?
    I don't know (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heb je haar express beledigd, of perongeluk? Dat het een misverstand was ofzo.
    Anders zou ik haar uitleggen dat het een misverstand is en dat het je spijt. Als ze niet wil luisteren, laat je het hierbij. Als ze een goede vriendin is, begrijpt ze het na een tijdje wel.(:


    everything, in time

    Uitleggen en praten,
    Ga naar haar toe met chocola ofzo en praat het samen uit! ;) anders zit jij er alleen maar mee!


    Crazy girl...

    Desolate schreef:
    Heb je haar express beledigd, of perongeluk? Dat het een misverstand was ofzo.
    Anders zou ik haar uitleggen dat het een misverstand is en dat het je spijt. Als ze niet wil luisteren, laat je het hierbij. Als ze een goede vriendin is, begrijpt ze het na een tijdje wel.(:

    Nou kijk; het is niet zo dat ze niet meer met me -om wil gaan. maar ze zegt niet (meer) dat ik haar beste vriendin ben.
    Ik snap het wel. ik heb haar laten vallen voor een ander meisje, die uiteindelijk toch niet zo leuk blijkt te zijn.


    EGYPTIAN GOD

    Clockwise schreef:
    Koop een roos, een grote chocoladereep en ga naar haar toe om te praten?
    I don't know (krul)
    ;p. dankjevoor je hulp maar ik denk niet dat dat wat word.
    ik baal er zo ontzettend van!


    EGYPTIAN GOD

    Je moet gewoon haar vertrouwen terugwinnen. Gewoon zeggen dat het je spijt, en hoopt dat het weer wordt zoals vroeger. Dat je je best zult doen om het weer zo te laten worden, en dat je hoopt dat zij ook bereid is mee te helpen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.