• Nummer 1 is vol :D
    Dus kun je hier verder blaten over alles wat je bezighoudt. Al kriebelt je kleine teen, tell us o.o

    Ik ken die film niet. Waar gaat hij over?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eehm, een moeder koopt een huis waar ze samen met haar dochter in gaat wonen. En de eerste nacht dat ze er leven komen er inbrekers die dachten dat het huis nog leeg stond. Om hun levens te redden gaan die moeder en dochter in de "Panic Room" zitten, een soort kamer met alles. Eten, verbanddoos, dekens enz. En die inbrekers gaan ze daar dan proberen uit te halen voordat ze betrapt worden.


    rules don't stop me

    Lijkt mij een wel een goede film. x'D
    Oke nu ga ik eens een vraag stellen.
    Wie is jou favoriete zanger / zangeres / band?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Aah, dat vroeg mijn broertje laatst ook. Maar, ik heb laatst nog een cd van Shakira gekregen en ik moet eerlijk zeggen, haar liedjes zijn echt verdomd goed. Dus ben ik op dit moment best verslaafd aan haar liedjes. En jij?


    rules don't stop me

    Ik heb niet echt een favoriete zanger ofzo. Ik luister eigenlijk naar verschillende liedjes van verschillende zangers, zangeressen. Meestal vind ik zo 1 liedje van iemand goed. x'd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha :'D. Oké, nu ik weer.
    Ben je op dit moment een boek aan het lezen?


    rules don't stop me

    Eum, ja. Eigenlijk 2. Maar in de ene had ik even geen zin meer. Dus Golven en Twilight. Jij?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik lees Breaking Dawn. In het Engels.


    rules don't stop me

    Ghehe, versta je het allemaal?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, het grootste gedeelte wel :'D. Soms een woordje niet, maar daar heb ik mijn moeder voor. Best wel handig dat ze lerares Engels is:Y)


    rules don't stop me

    Haha, ja dat wel. Mijn papa komt uit Engeland. Dusja dat is ook wel handig. En mijn mama kan heel goed talen dusja.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Aah, gaaf :'D. Mijn vader komt uit België. En mijn moeder is ook wel goed met talen, vooral met Engels :'D.


    rules don't stop me

    Ik vind het alleen spijtig dat ik niet tweetalig ben opgevoed. Dat zou wel leuk geweest zijn. Want ik ben niet zo goed in talen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha :'D. Tja, ik vind het ook jammer dat mijn ouders mij niet op een of andere dans hadden gezet toen ik klein was. Als ik er nu op ga is het eigenlijk te laat, er is te veel dat ik nog moet bijbenen dusja.


    rules don't stop me

    Maar je kan het nog altijd doen. Als je het heel graag zou willen, heb je het er misschien wel voor over om alles bij te benen. Het is nooit te laat om met iets te beginnen dat je wil.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker