• haaii folks,

    ik heb dus een probleempje. iedereen krijgt zijn oksels altijd glad met scheren.. nou ik dus niet :s ik houd die vervelende stoppeltjes, en het ligt niet aan de scheermesjes of scheerschuim. [ik heb al verscheidene merken uitgeprobeerd] Ik heb ookal ontharingscréme uitgeprobeerd maar die werkt al waardeloos op mijn benen, en op mijn oksels helemaal niet ==* ligt het misschien aan het feit dat ik wegwerpmesjes gebruik? O.o ik bedoel anderen gebruiken die ook gewoon.. zijn er meer mensen met dat probleem? of heeft iemand tips fzo? :#
    Fact: als ik over mijn oksels heen wrijf dan vóél je ook helemaal geen stoppels :s ze voelen helemaal glad maar je zíét dus wel stoppels ==*


    thanks <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)MAar het is zo vies, :(:(


    vind ik niet xd. hoezo jongens zijn verwijfd xd. geef mij maar een echte vent :Y) (of MIKE <3 xd.)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    vind ik niet xd. hoezo jongens zijn verwijfd xd. geef mij maar een echte vent :Y) (of MIKE <3 xd.)
    HAhahaha, achja, ik hou er niet van weetje, ik vind het echt vies =P

    Ja ik ben verwijfd xD


    Niet geschoten is altijd mis..

    epileren die handel :Y)
    whahahah xd. ik heb al genoeg aan mn wenkbrouwen :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...) whahahah xd. ik heb al genoeg aan mn wenkbrouwen :p


    haha x'D
    mijn wenkbrauwen doe ik zelf en mijn oksels laat ik doen x'D


    You're a star in heaven.

    (...)

    ja veel zelfs.. maar dat vind ik zo dom ==* hallo het zijn jongens! daarbij zijn haren juist mannelijk :o

    Ik haat het echt als mensen zeggen dat mannen behaard moeten zijn omdat dat mannelijk is. Ik vind het eerder te lui om je te scheren en je vriendin t lekker wel laten doen dan mannelijk zijn. Al is m'n man pas 60 als ie het doet, maar als ie z'n borsthaar gaat laten staan dump ik m gelijk. Ik heb daar zo een hekel aan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik haat het echt als mensen zeggen dat mannen behaard moeten zijn omdat dat mannelijk is. Ik vind het eerder te lui om je te scheren en je vriendin t lekker wel laten doen dan mannelijk zijn. Al is m'n man pas 60 als ie het doet, maar als ie z'n borsthaar gaat laten staan dump ik m gelijk. Ik heb daar zo een hekel aan.


    ik zie het totaal anders xd. besides dan kan hij ook niet zeuren als jezelf ff geen zin had om je benen te scheren^^ mag ie eerst naar zichzelf kijken. Maar als jongens het wel doen vind ik het ook niet erg hoor ;D chester<3 [scherend^^] Mike<3 [niet scherend^^]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    haha x'D
    mijn wenkbrauwen doe ik zelf en mijn oksels laat ik doen x'D


    zoveel geld heb ik niet :#


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Ik haat het echt als mensen zeggen dat mannen behaard moeten zijn omdat dat mannelijk is. Ik vind het eerder te lui om je te scheren en je vriendin t lekker wel laten doen dan mannelijk zijn. Al is m'n man pas 60 als ie het doet, maar als ie z'n borsthaar gaat laten staan dump ik m gelijk. Ik heb daar zo een hekel aan.
    dat is precies de beschrijving van mijn stiefvader xD, overal superbehaard =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)


    je moet een goeie bodylotion op je benen smeren direct na het scheren ;D dan wordt het gegarandeert minder (: die Nivea bodylotion werkt goed ;D ik gebruik zelf life van esprit maar die is nogal duur :x maar ruikt zo enorm lekker^^
    btw het zal waarschijnlijk langzaamaan minder worden die bultjes [ik had er vroeger ook veel last van] en misschien heb je erg gevoelige benen, als bodylotion niet helpt weet de dokter misschien wel raad?


    jha bodylotion doe k ook meteen erna erop x.x
    maarja k zie wel hoe t verder loopt en als nog lang duurt ga k idd naar dokter x.x! tog danku =)


    x


    ItWasn'tMe..x

    Ik denk dat het volkomen normaal is? Ik heb dat ook, en je zult er niet vanaf kunnen geraken. Btw, wie kijkt er nu noot je oksels xD?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    jha bodylotion doe k ook meteen erna erop x.x
    maarja k zie wel hoe t verder loopt en als nog lang duurt ga k idd naar dokter x.x! tog danku =)


    x


    je kunt ook rode bultjes krijgen als je vlak na het scheren een redelijk strakke broek aan doet. :]
    je huid is namelijk best geïrriteerd vlak na het scheren, en dan kun je beter iets dragen dat een beetje wijder zit

    Ik denk dat het volkomen normaal is? Ik heb dat ook, en je zult er niet vanaf kunnen geraken. Btw, wie kijkt er nu noot je oksels xD?
    Je vriendje? :P
    Als je bikini aan hebt en je ziet er zo haren onder je armen vandaan komen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    je kunt ook rode bultjes krijgen als je vlak na het scheren een redelijk strakke broek aan doet. :]
    je huid is namelijk best geïrriteerd vlak na het scheren, en dan kun je beter iets dragen dat een beetje wijder zit


    ok danku misschien dat dat dan ook helpt x.x
    ik ga er alles aan doen wat ik kan om het beter te maken *wilt supermanpoppetje x.x*


    x


    ItWasn'tMe..x

    Scherper scheermes, ps heeft er hier iemand al eens gehoord van een jongen die zijn oksels scheert? :X

    Tulak joh:) Heel veel van de jongens die ik ken doen dat..boyfriend included;)


    Live for something or die for nothing

    je voelt ze niet maar ziet ze wel:8 rared
    en nee ik gebruik ook mesjes maar ik hb er geen last van
    mr soms (als je in raar licht staat) kan het licht je ook bedriegen en lijkt het of je nog wt stoppels hebt (of niet) terwijl het wel/ni zo is..xDnajah swat mss wt raad vrgn aan de dokter of apotheek weetni..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....