• Ja, ik wil even een discussie openen. Ik zie veel reacties van jullie waar dan instaat van: 'ja emo is een muziekstijl etc en dus geen kledingstijl
    Maar is dat wel zo?

    Natuurlijk begon alles met de muziek máár, mensen voelde zich een groep, en kleden zich anders dan andere. Dat is zo gekomen. Hoe wil je anders als die gozers met dat zwarte haar, schuine pony en die 'emo kleding :'D' noemen? Wil je beweren dat die dat geen aparte stijl is, geen kenmerk?
    Want dan zit je behoorlijk verkeerd denk ik.
    Dus ik zeg dat er wel degelijk een kledingstijl is die je als 'emo' kunt bestempelen.

    En eventuele wemo's en gezeik daarover hierbuiten gelaten. Geloof me bij een beetje een goed concert waar ik heenga zijn echt 99% emo's en dan het grootste gedeelte jongens die helemaal niet met achterlijke spelletjes in hun haar lopen en profiel sites hebben met als naam 'emoxgast' ofzo.


    Dit naar aanleiding van vrienden van mij die hun groep wel degelijk bestempelen als 'emo' zonder verdere tokio hotel dingen daar binnen te hebben. Zo noemen ze zich al tijden, en dat zou wannab zijn?

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    En wat als mensen zich zo willen noemen? Dude als ze emo zíjn, waarom mogen ze dat niet zeggen dan?


    Omfg, thank you.
    Klopt zo vreselijk veel.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Hehe eindelijk iemand die vind dat emo wel een kleding stijl is.. JESUS als ik zo'n topic had geopend werd ik opgegeten door boze en negatieve reacties XDD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Waarschijnlijk gaat straks iedereen die eerst zat te zeggen dat emo géén muziekstijl is, hier allemaal het met Tara eens zijn. Waha, dat zou wel grappig zijn, maar meestal is het wel zo.

    Conspiracy schreef:
    Waarschijnlijk gaat straks iedereen die eerst zat te zeggen dat emo géén muziekstijl is, hier allemaal het met Tara eens zijn. Waha, dat zou wel grappig zijn, maar meestal is het wel zo.


    Jap dat gebeurt altijd >_<"


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik houd me hier buiten :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Conspiracy schreef:
    Waarschijnlijk gaat straks iedereen die eerst zat te zeggen dat emo géén muziekstijl is, hier allemaal het met Tara eens zijn. Waha, dat zou wel grappig zijn, maar meestal is het wel zo.

    Die mensen zijn echt zielig. Ze staan niet eens voor hun eige mening ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    (...)
    Die mensen zijn echt zielig. Ze staan niet eens voor hun eige mening ¬¬

    Best zwak dan hè. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soliloquy schreef:
    (...)
    Die mensen zijn echt zielig. Ze staan niet eens voor hun eige mening ¬¬


    Da's omdat Tara mod is en iedereen van de mods bang zijn x] En dat is grappig. Kontlikkers x'D

    GU schreef:
    Ik emo niet meer dat je snel hevige emoties hebt? Dus of heel vrolijk, of heel verdrietig enzo?

    nee, enkel de muziek is 'emotioneel' veel over een gebroken hart enzo.
    wat jij zegt is echt een misverstand.

    GU schreef:
    Ik emo niet meer dat je snel hevige emoties hebt? Dus of heel vrolijk, of heel verdrietig enzo?


    Jhaa! Dat zeggen ze altijd bij ons op het nieuws. 'Vandaag was heel de stad Rome in rouw voor de aardbeving. Hier een emo documentaire' XD

    Lovebite schreef:
    Hehe eindelijk iemand die vind dat emo wel een kleding stijl is.. JESUS als ik zo'n topic had geopend werd ik opgegeten door boze en negatieve reacties XDD

    ja maar ik vriendjespolitiek positieve reacties x'D
    En @ Annelies.
    Tja dat kan best, maar ik had vooral het gevoel dat over dat 'emo bestaat niet' mensen elkaar vooral nalulde.

    MAAAAR wat ik nog steeds niet snap, als je zegt dat je emo bent dan ben je meteen wemo ofso. en dat vind ik like niet normaal, stel iemand vraagt wat voor stijl heb je or what ever en als je dan antwoord emo, dan ben je wemo like dat vat ik echt niett. okeej vaag verhaaltje


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Soliloquy schreef:
    (...)
    Die mensen zijn echt zielig. Ze staan niet eens voor hun eige mening ¬¬
    hey ik d8 er altijd zo over hea en ik doe altijd wat ik zelf wil:P i dont care what ppl think

    Lovebite schreef:
    MAAAAR wat ik nog steeds niet snap, als je zegt dat je emo bent dan ben je meteen wemo ofso. en dat vind ik like niet normaal, stel iemand vraagt wat voor stijl heb je or what ever en als je dan antwoord emo, dan ben je wemo like dat vat ik echt niett. okeej vaag verhaaltje

    Ja ik snap je wel ^^ Havo Maar dat word bedoeld van die mensen die zo zeggen; 'Hai ik ben -naam- en ik ben emo!' Zo overdreven en die dr mee te koop lopen. Dat vind ik wemo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lovebite schreef:
    MAAAAR wat ik nog steeds niet snap, als je zegt dat je emo bent dan ben je meteen wemo ofso. en dat vind ik like niet normaal, stel iemand vraagt wat voor stijl heb je or what ever en als je dan antwoord emo, dan ben je wemo like dat vat ik echt niett. okeej vaag verhaaltje

    Vind eigenlijk dat hele wemo gezeik stom.


    Je hebt emo's met stijl
    en emo's die dat nog moeten ontwikkelen.
    fak dat wemo gezeik.