• Ja, ik wil even een discussie openen. Ik zie veel reacties van jullie waar dan instaat van: 'ja emo is een muziekstijl etc en dus geen kledingstijl
    Maar is dat wel zo?

    Natuurlijk begon alles met de muziek máár, mensen voelde zich een groep, en kleden zich anders dan andere. Dat is zo gekomen. Hoe wil je anders als die gozers met dat zwarte haar, schuine pony en die 'emo kleding :'D' noemen? Wil je beweren dat die dat geen aparte stijl is, geen kenmerk?
    Want dan zit je behoorlijk verkeerd denk ik.
    Dus ik zeg dat er wel degelijk een kledingstijl is die je als 'emo' kunt bestempelen.

    En eventuele wemo's en gezeik daarover hierbuiten gelaten. Geloof me bij een beetje een goed concert waar ik heenga zijn echt 99% emo's en dan het grootste gedeelte jongens die helemaal niet met achterlijke spelletjes in hun haar lopen en profiel sites hebben met als naam 'emoxgast' ofzo.


    Dit naar aanleiding van vrienden van mij die hun groep wel degelijk bestempelen als 'emo' zonder verdere tokio hotel dingen daar binnen te hebben. Zo noemen ze zich al tijden, en dat zou wannab zijn?

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet... Ik vind niet dat je jezelf in een soort van 'hokje' moet stoppen door jezelf als anders te bestempelen. Jezelf een andere naam geven, zie je ^^ Maar dit is dan weer mijn mening (: Ik zeg niet dat je daardoor al metéén wannabe bent hoor, ik vind gewoon niet dat je jezelf in een hokje moet stoppen en zeggen dat je emo, gothic, punker etc bent (:
    -Edit
    Maar zoals Soliloquy al zei, ik had je eerst verkeerd verstaan denk ik, groeit er rond elke muziekstijl wel een kledingstijl.

    Lovebite schreef:
    MAAAAR wat ik nog steeds niet snap, als je zegt dat je emo bent dan ben je meteen wemo ofso. en dat vind ik like niet normaal, stel iemand vraagt wat voor stijl heb je or what ever en als je dan antwoord emo, dan ben je wemo like dat vat ik echt niett. okeej vaag verhaaltje
    ik had ooit gelezen dat (ik zeg niet dat ik er zo over denk) echte emo's nooit zeggen dat ze emo zijn .
    en als iemand het vraagt dat ze dan hun schouders moeten optrekke ofzow :8xD

    GU schreef:
    Ik emo niet meer dat je snel hevige emoties hebt? Dus of heel vrolijk, of heel verdrietig enzo?


    Uhm, nee..


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het klinkt zo raar; Hallo, ik ben jana. En ik ben emo. ö


    None but ourselves can free our minds.

    eyesofice schreef:
    Het klinkt zo raar; Hallo, ik ben jana. En ik ben emo. ö

    Ja oke, maar wel meer dingen zijn raar.
    En die emo's die ik ken zeggen dat niet :'D
    Die zeggen alleen 'ff chille met de emo click' en dan bedoelen ze elkaar.

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet... Ik vind niet dat je jezelf in een soort van 'hokje' moet stoppen door jezelf als anders te bestempelen. Jezelf een andere naam geven, zie je ^^ Maar dit is dan weer mijn mening (: Ik zeg niet dat je daardoor al metéén wannabe bent hoor, ik vind gewoon niet dat je jezelf in een hokje moet stoppen en zeggen dat je emo, gothic, punker etc bent (:
    -Edit
    Maar zoals Soliloquy al zei, ik had je eerst verkeerd verstaan denk ik, groeit er rond elke muziekstijl wel een kledingstijl.

    Als je jezelf emo noemt, dan stop je jezelf toch niet in een hokje? Of heb ik dat nou? Als jij jezelf emo wilt noemen, omdat je net iets anders bent dan de rest van je klas ofzo, dan doe je dat toch lekker en stop je jezelf niet in een hokje vind ik. Juist niet, want je voelt je eerder meer vrij omdat je juist bent wie je bent.


    rules don't stop me

    Ik vind dat emo gwn een bep. stijl is. Hoe jongeren zich kleden, naar welke muziek ze luisteren, hoe ze dingen opvatten, Gwn in het algemeen meer.


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Ik vind dat emo gwn een bep. stijl is. Hoe jongeren zich kleden, naar welke muziek ze luisteren, hoe ze dingen opvatten, Gwn in het algemeen meer.

    Inderdaad, en dus ook kleding. ^^ Yay we zijn het eens.

    emo is een muziek style, maar ik vind ook dat het uitgegroeid is tot een kledingstyle.. maar owee owee als he dat zegt hoor! O.o je krijgt een heel vuursalvo over dat het en muziekstyle is afkomstig van emo-core.. ja duhh,dat weet mn oma haast nog ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is van muziek naar kledingstijl gegaan. Dat is gewoon een feit, waarom krijg ik dat anders ook tijdens mijn lessen levensbeschouwing en CKV? x'D


    -

    Bulia schreef:
    (...)
    Als je jezelf emo noemt, dan stop je jezelf toch niet in een hokje? Of heb ik dat nou? Als jij jezelf emo wilt noemen, omdat je net iets anders bent dan de rest van je klas ofzo, dan doe je dat toch lekker en stop je jezelf niet in een hokje vind ik. Juist niet, want je voelt je eerder meer vrij omdat je juist bent wie je bent.


    Ik zeg ook niet dat je dat niet mág. Ik zeg dat het raar is, komt waarschijnlijk omdat ik niemand ken die van zichzelc zegt dat hij/zij emo of gothic of eender wat is.

    jah het is ook een kleding stijl(flower)

    Cherished schreef:
    (...)
    Vind eigenlijk dat hele wemo gezeik stom.


    Je hebt emo's met stijl
    en emo's die dat nog moeten ontwikkelen.
    fak dat wemo gezeik.


    Okeej !! XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nja ik weet niet wat ik ervan moet denken ;3


    I don't need words to feel those lips.

    zoiezo vind ik dat je jezelf niet in een hokje moet plaatsen,je bent toch individueel lijkt me --
    en ja ik vind Emo wel een kleding stijl


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?