• sorry als iemand het al in een topic had gezet!
    http://img22.imageshack.us/my.php?image=freak3.png
    een planning van die fransen meiden wanneer ze bij tokio hotel zullen zijn. Dat is gewoon zieke shit.

    OMG :|
    Weetje. ik ben nu zoooooooo razend :@ Ik wil die meiden in elkaar slaan :@


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En ik vond sommigen op Q al irritant XD jullie zijn officieel niet meer hysterisch, dit is pas erg.


    Life is hard and then we die

    :O gefreakt!

    ik zal mijn planning is maken om die meisjes te stalken :@

    IceCreamKid schreef:
    OMG :|
    Weetje. ik ben nu zoooooooo razend :@ Ik wil die meiden in elkaar slaan :@

    Dan moeten ze normaal simone 22 maart hebben aangevallen want toen waren ze in loitsche.

    Mijn god.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dan moeten ze normaal simone 22 maart hebben aangevallen want toen waren ze in loitsche.

    Egt?! :O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    IceCreamKid schreef:
    (...)
    Egt?! :O

    Ja waarschijnlijk.Iedereen zegt dat ze hun moeder hebben aangevallen.En als je zie waren ze 22 maart in loitsche,daar woont ze toch?

    dat is dan dus al maanden bezig!
    geen wonder dat tom ze in elkaar gemept heeft!
    Die zyn zot!nie normaal,zelfs die avond dat ze mep hebbe gehad stond erop!die zyn compleet doorgedraaid!en dan nog hun moeder aanvallen, er bestaan zotten,maar dit slaat alles!

    MissMusicXxX schreef:
    dat is dan dus al maanden bezig!
    geen wonder dat tom ze in elkaar gemept heeft!
    Die zyn zot!nie normaal,zelfs die avond dat ze mep hebbe gehad stond erop!die zyn compleet doorgedraaid!

    Indd.Nu heeft de politie toch echt een serieuze reden om hun een straatverbod of wat dan ook te geven.

    Dan ben je ook niet helemaal goed in je kop. Vind ik. Jemig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wtf, das bestwel kei doelloos :'3


    I don't need words to feel those lips.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk.Iedereen zegt dat ze hun moeder hebben aangevallen.En als je zie waren ze 22 maart in loitsche,daar woont ze toch?

    Jha! Dan is het al best lang besig


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dit is pas Nolife!

    weet je die fans worden steeds erger, straks moet TH onderduiken in een keldertje omdat ze gebombardeert worden door die teroristen (fans)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Lovebite schreef:
    weet je die fans worden steeds erger, straks moet TH onderduiken in een keldertje omdat ze gebombardeert worden door die teroristen (fans)

    Egt he! Ik hoop nooit dat het zo wordt!

    P.S Je signature is vet ;D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.