• De stelling van vandaag luidt:
    De minimumleeftijd waarop je alcohol mag kopen zou verhoogd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Ik vind van niet, dan krijg je alleen maar meer jongeren die stiekem dronken worden, het gevaar niet weten en een alcoholvergiftiging krijgen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind van niet, dan krijg je alleen maar meer jongeren die stiekem dronken worden, het gevaar niet weten en een alcoholvergiftiging krijgen.


    Helemaal mee eens..dus niet doen :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    nee, want zo leren de jongeren pas de gevaren van kennen wanneer ze bv. pas 18 zijn. Stel je voor : 18-jarige mét een auto gaan naar een fuif, komen zat terug omdat ze hun grenzen nog niet kenden en crashen tegen een boom.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    oneens,
    ik vind dat niet, want dan gaan de jongeren juist kopen en veel inslaan. Stel dat je de volgende keer niets meer kan krijgen?
    Ik vind wel dat de controle op het respecteren van de minimumleeftijd nu strenger moet..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Het word al verhoogd van 16 naar 18 maar ik vind dat je op je 16e alcohol mag drinken,als je maar niet te veel drinkt


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Neuj o.o
    want dan moet ik voor iedereen drank gaan halen, doeiii

    Plus dat het juist een legende is waarvoor jonge buitenlanders naar NL komen. Dus voor het toerisme is het ook slecht x'D

    Uhm, Ik weet niet x'D ik ga later toch geen Alcohol drinken, Maar ik zeg Oneens

    Nee niet verhogen. Dat helpt toch niet, dan heb je gewoon wat oudere vrienden en vraag je of die het voor je willen halen ;)
    Minimumleeftijd moet 16 blijven =D eigenlijk 15 maar goed.
    Die wet heeft mij ook nog niet belet van het drinken van alcohol :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    LilGoofy schreef:
    Uhm, Ik weet niet x'D ik ga later toch geen Alcohol drinken, Maar ik zeg Oneens

    You're right :'D
    En dat 2e deel ga ik ook nooit doen!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Noujaaa... Ik vind het niet nodig dat het verhoogd moet worden fzo..

    oneens

    Nee, als je er gewoon goed om gaat mag ie volgens mij nog wel wat omlaag, en als je hem verhoogt is het "nog leuker" omdat t dan eigenlijk niet mag.

    Neen =/


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Neeman.
    duurt het nog lager voordat ik zelf alcohol meekrijg ;[