• De stelling van vandaag luidt:
    De minimumleeftijd waarop je alcohol mag kopen zou verhoogd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Nee!
    Ik vind de leeftijd nu al iets te hoog,
    want geef toe, vind je nu nog een kind van 14 of 15 dat nog nooit dronken is geweest? NEEE^^

    Ik zou het gewoon zo laten. Je hebt er sowieso die aan drank geraken op jongere leeftijd, dus veel verschil maakt het niet. Ik vind nou al dat het veel te lang duurt. Gelijk of dat het verschil maakt of ik nu alcohol drink of binnen twee jaar? Echt niet dus. Al die wetten, pf ze overdrijven er soms mee ;D

    Nee.

    Iedereen die zeurt die het nog langer duurt voor ze alcohol mogen drinken doen het misschien stiekem toch

    Als je het verhoogd, is er een grotere kans dat jongeren het tóch doen, en dus ook extra veel inslaan. Het is dus nutteloos om het te verhogen. Maar ze moeten wel strenger controleren in supermarkten en al die shit ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    DrowningStar schreef:
    Nee!
    Ik vind de leeftijd nu al iets te hoog,
    want geef toe, vind je nu nog een kind van 14 of 15 dat nog nooit dronken is geweest? NEEE^^

    Ik ben nog nooit dronken geweest. :X

    Nee, want dan gaan ze het toch stiekem doen.


    A. ikmisje.

    Oneens.


    Let's do this poo

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind van niet, dan krijg je alleen maar meer jongeren die stiekem dronken worden, het gevaar niet weten en een alcoholvergiftiging krijgen.


    Listen to what we're not saying..

    Neeeeu! Ik drink n ual zomaar alcohol zonder dat iemand het weet, lekker illegaal. En dan dat nog is gaan verhogen O.O No helll noo!

    Neen, dat vind ik niet. Waarom zouden ze dàt doen? Omdat er een paar stelletje jongeren misbruik van gaan maken en er niet mee kunnen omspringen? Nou, ik vind dat ze het zo moeten laten. Vanaf 16 is het nu, denk ik? En ik vind dat dé perfecte leeftijd. :')


    Tanya is de beste.

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind van niet, dan krijg je alleen maar meer jongeren die stiekem dronken worden, het gevaar niet weten en een alcoholvergiftiging krijgen.

    Oneens,
    want dan krijg je allemaal van die jongeren die stiekem gaan drinken en blabla. Je hebt altijd van die jongeren die denken dat het in is om stiekem alcohol te drinken en zich lam te zuipen. En dan veroorzaak je dat volgens mij nog meer.
    16 is de juiste leeftijd, vind ik.

    Hoger of niet?
    men komt er toch aan.. wat net niet mag gaan ze meer doen!

    Boeit dat? Ik drink toch niets met alcohol want ik lust dat niet dus dat kan mij allemaal geen reet schelen ..
    Zolang ze maar niet aan mijne chocomelk komen! (cat)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mensen gaan dan gewoon blijven drinken ik denk niet dat het iets gaat veranderen, misschien gaan jongeren dan nog meer drinken net omdat het niet mag
    ik denk dat 16 net de juiste leeftijd is

    kijk maar naar Amerika daar is 21 de leeftijd en daar drinken jongeren ookal veel vroeger dus daar helpt het ook niet ><


    You're a star in heaven.