• De stelling van vandaag luidt:
    De minimumleeftijd waarop je alcohol mag kopen zou verhoogd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind van niet, dan krijg je alleen maar meer jongeren die stiekem dronken worden, het gevaar niet weten en een alcoholvergiftiging krijgen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Doe maar niet ;p ben eindelijk 16 en dan moet ik anders nog langer wachten (A)


    -

    Tegen, het helpt toch niet, dan krijg je, zoals Nikki al zei, steeds meer jongeren die illegaal alcohol meesmokkeen.


    Life is hard and then we die

    Nouja ze kunnen doen dat ze willen, maar de jongeren komen toch wel aan hun drank, ik bedoel, als ik alcohol wil dan wilt mijn moeder dat heus wel voor me halen hoor :Y). Nouja ik mag dan wel alleen thuis drinken, en nieteens zo veel, maar ik ben er wel aan gekomen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Nein. Maar dan moet je het ook niet verlagen. Want je hersenen groeien door tot je 18e & onder die leeftijd is het dus heel schadelijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    NEE! Ö
    Heeft zowiezo geen nut, ik ben 14 en kom ook met gemak aan alcohol :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    vind ik niet, des te spannender is het voor een zestienjarige op alcohol te drinken. En daarbij kan je denken omdat vroeger het niet illegaal was om als 16 jarige drank te kopen, dat je je niet schuldig hoeft te voelen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Echt nieeet.ö

    Geen mening.
    ik lust toch geen alcohol.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nu is goed denk ik :) Er zijn nog steeds mensen die niet stiekem 'durven' drinken, of tog ni veel, dus volgens mij is het goed zoals het nu is :)


    007

    Hell no .


    Elegance is refusal.

    Nee.
    Jongeren geraken wel stiekem aan drank, helpt dus niets.

    Je zou het wel kunnen proberen maar dan zullen jongeren er waarschijnlijk toch wel zelf aan komen, goedschiks of kwaadschiks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind niet dat de leeftijdsgrens van alcohol omhoog moet. Ik vind alleen dat ze in supermarkten of drankwinkels naar de legetimatie moeten vragen want dat gebeurd ook zelde. En ook al is er zo reclame van op tv van ja laat tot je 21 ofso je ID zien dat gebeurd toch niet. Teminste hier waar ik woon niet ;)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Agree.


    /