• De stelling van vandaag luidt:
    De minimumleeftijd waarop je alcohol mag kopen zou verhoogd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Nee, ik vind van niet. Ik vind dat de ouders van de kinderen die alcohol gebruiken gewoon heel goed op moeten letten. Het is een verantwoordelijkheid die je moet nemen, en die je vooral ook moet leren nemen. Het is niet omdat heel veel jongeren van 16 zich elk weekend bijna in een coma zuipen dat je anderen het recht moet ontnemen om op hun 16e af en toe een glaasje te mogen laten drinken. Ik vind dat de mensen die te veel drinken maar op hun verantwoordelijkheid moeten letten.


    rules don't stop me

    dan duurt het alleen maar langer voordat ik zelf alcohol mag...>.<

    Neee, dan gaan tieners het júíst kopen. Of je vraag oudere vrienden. En sommige ouders die geven hun kind gewoon alcohol. Wat ook zou kunnen; er ontstaat een rel want niemand is het er mee eens xd.


    you're my favourite part of the day ~

    Ehm, is het nu 16 of 18 oO' ? Als het 16 is, vind ik dat het 18 moet worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, kinderen onder de 16 drinken ook, dus als je de leeftijd nog meer gaat verhogen, doe je daar niks aan.


    blame the bully.

    Zou ik niet doen.
    Dat gaan er steeds meer jongeren steeds vroeger drinken!
    Dat ligt straks iedereen in het ziekenhuis!:'(


    Who thinks sunshine brings happiness, has never danced in the rain.

    Ah nee éé! Ik ben binne 2 weken eindelijk 16! >;] Ookal deed ik 't al op mijn 13de [Aa]


    If music be the food of love, play on!

    voor
    er zijn te veel dronken kinderen. en de kans is dan later groot dat ze alcoholisten worden.
    Ze moeten de jeugd ook beschermen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    nee! --'


    Music is my fxcking drug. &#9835;