• De vraag is simpel, wie vind jij de leukste jongen van de band Tokio Hotel:
    1 Bill
    2 Tom
    3 Gustav
    4 Georg

    Ik ben er erg benieuwd naar wie de meeste mensen het leukst vinden. Je moet ook zeggen waarom je die het leukste vind, en niet alleen van omdat ik hem zo leuk of knap vind, maar ook bijvoorbeeld:
    Bill, omdat hij zich durft te kleden zo als hij wil en zich van niemand iets aan trekt.

    Ben benieuwd naar de reacties (A)

    Bill, omdat hij zich durft te kleden zo als hij wil en zich van niemand iets aan trekt.

    Nou dat is dus ook mijn reden:P

    Zijn niet veel mensen :(
    Iedereen heeft toch een rede waarom ze een van de leden leuk vinden? (A)

    (...)
    Nou dat is dus ook mijn reden:P


    En de mijne. XD


    AAP

    Al 3 bill fans :P

    yeahhhh, maar Bill is ook gewoon knap, en leuk etc. En bewonderbaar (ofoziets) omdat hij zichzelf durft te zijn

    Bill Bill Bill Bill Bill !! ^^

    && Ik heb dezelfde reden :P


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    ik vind ze alle 4 leuk
    maar ik begin jongens pas leuk te vinden als ik ze oowk goed ken.
    en TH zie je op het podium, posters en op TV en je kent ze niet echt hoe ze van binnen zijn dusjah...
    straks zijn een paar van TH verwend (niet dat ik alles zo goed weet) of kan je gwn niet goed met ze opschieten...
    je weet maar nooit!!

    *srry maar dit moest ik gwn ff plaatsen*

    Bill <3 Gewoon omdat ik hem knap vind en omdat hij schijt heeft aan hoe de rest van de wereld over hem denkt. Respect!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tom!

    Ik vind hem zo grappig & knap en hij geeft echt wel veel om zijn fans


    Let the Night embrace you

    ik vind ze alle 4 leuk
    maar ik begin jongens pas leuk te vinden als ik ze oowk goed ken.
    en TH zie je op het podium, posters en op TV en je kent ze niet echt hoe ze van binnen zijn dusjah...
    straks zijn een paar van TH verwend (niet dat ik alles zo goed weet) of kan je gwn niet goed met ze opschieten...
    je weet maar nooit!!

    *srry maar dit moest ik gwn ff plaatsen*

    Daar heb je gelijk in. MAar je kan ook iemand leuk vinden qua uiterlijk:)

    (...)
    Daar heb je gelijk in. MAar je kan ook iemand leuk vinden qua uiterlijk:)

    jah okeej daar heb je gelijk in xD

    (...)
    jah okeej daar heb je gelijk in xD

    :D

    ik vind ze alle 4 leuk
    maar ik begin jongens pas leuk te vinden als ik ze oowk goed ken.
    en TH zie je op het podium, posters en op TV en je kent ze niet echt hoe ze van binnen zijn dusjah...
    straks zijn een paar van TH verwend (niet dat ik alles zo goed weet) of kan je gwn niet goed met ze opschieten...
    je weet maar nooit!!

    *srry maar dit moest ik gwn ff plaatsen*


    Ja daar ben ik het mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    georg, en mss omdat hij tooootaaaaal mijn type niet is :D Ik ben meestal te vinde voor het italiaanse type, donker haar, lichte oge enzo... Georg is gewoon anders ^^ grappig, schattig, en mooi gespierd :D (en net 6 cm groter dan ik, komt ook mooi uit :D)

    Nou euhmnn ik vind ze allemaal leuk dus

    bill omdat Hij kan goed zingen en heeft een eigenstijle enzo en hij ontwerpt kleding:D

    tom omdat hij soms grappig is(zo te zien op TH Tv enzo) en ik val meestal op zo'n types

    Georg omdat hij een lekker body heeft (oke zo'n reden magik niet bij zetten mja pech:P) hij heeft zo'n rare acties waar ik moet om lachen bijv bij TH TV 32xD

    Gustav omdat hij schattig is en kan kei goed drummen!! ookal is die stil in intervieuws maar dat maakt helemaal niks uit voor mij....


    Ze maken alle 4 echt kei mooie,sexy,geile,schattige,toffe,super Muziek
    (A)

    en daar kan niemand tegen op(kan wel maar bij mij niet)