• OWHHJEAH! Na 2 jaar zeuren heb ik nu vandaag eindelijk een tongpiercing gekregen! Enenen ik ben zoo blij :'DD
    Ik heb al een lippiercing, en die deed niet pijn en deze piercing deed zoveel meer zeer.. ;'( Stomme naald.


    Wat voor piercings hebben jullie? ..

    p.s; Ik hoorde net iemand kotsen op de radio! >.<

    Ik heb een navelpiercing en 3 gaatjes in men linkeroor xD en 1 in men rechter..^^


    Stop wishing, Start doing..

    lip + tong.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik wil graag een snakebite, maar durf en mag het waarschijnlijk niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Labret ( in mijn lip) navelpiercing , 8 in mijn bijde oren (had ook een industrial , maar die heb ik er weer uigehaald) ik heb een plug van 6 mm , neus piercing(heb ik nou ook niet meer maar kan m nog wel indoen )
    3tattoo's komen nog meer ;)

    (doeg)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Geen (A)


    Happiness hit her like a train on a track

    geen

    ik wil er geen
    krijg er ook nooit een.

    en durf het niet eens (krul)

    heb 4 oorbellen en een tongpiercing. komt nog een navelpiercing en een gaatje in mijn bovenoor bij ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil een navelpiercing, maar ik durf dat niet! :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oorbellen :3

    Maar ik wil óf tunnels, óf tweede gaatjes. En als ik het mag helix rechts :3


    Destroy what destroys you.

    geen, wil er ook nooit een. heb alleen oorbellen, als die ook mee tellen. ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Die tongpiercing komt nog. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Navelpiercing
    Binnenkort steek ik al mijn piercingen misschien er terug in , in mijn oor, dan zit mijn oor vol diamantjes :], Maar ik weet het nog niet zo goed, binnenkort misschien een tongpiercing.

    1 in elk van mijn oorlellen ;p


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Geen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wenkbrauwpiercing :Y)
    Heb ik 1 jaar over moeten zeuren ><
    Ik zou ook graag nog een tongpiercing willen, maar voor mijn 18e mag ik geen piercings meer van m’n ma --'
    Kinder achtig hè xd


    Neem je dromen eens mee de dag in!