• Zijn hier nog poepies die Tokio Hotel fan zijn?

    boe.

    niet dat er iets mis mee is.

    Ja tuurlijk. Wrm ga mensen nou toch allemaal weg, hun worden telkens gestalkt bedreigt enzo dus vinden jullie het gek dat dat album er nog niet is ;s

    Jaa. ;D

    xSamantha schreef:
    Ja tuurlijk. Wrm ga mensen nou toch allemaal weg, hun worden telkens gestalkt bedreigt enzo dus vinden jullie het gek dat dat album er nog niet is ;s


    Omdat het saai word? Het lijkt of de jongens allemaal denken dat ze de beste zijn omdat ze in Amerika zijn doorgebroken? Omdat we hun beu zijn en ook nog andere bands goed vinden? Genoeg redens of moet ik er nog wat opsommen ? :'D

    Ik ben nog fan, maar niet meer zoals vroeger. Vroeger zou ik beginnen flippen wanneer er een nieuw album was. nu lach ik gewoon eens. (:


    It even took me by surprise

    Nee.
    Ik had gehoopt nog heeel lang fan te blijven, maar ik heb nooit meer zin om dr naar te luisteren, dus dan houd t op.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Omdat het saai word? Het lijkt of de jongens allemaal denken dat ze de beste zijn omdat ze in Amerika zijn doorgebroken? Omdat we hun beu zijn en ook nog andere bands goed vinden? Genoeg redens of moet ik er nog wat opsommen ? :'D

    Het is redenen, en niet 'redens'. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Het is redenen, en niet 'redens'. (:


    Hier zeggen we redens :')

    ik ben nog wel een beetje fan, alleen dan moet er wel vlug iets van Tokio HOtel in NL komen anders weet ik het ook niet meer..

    ik ben nog immer obzezzedfan van ze ..vrg maar een m'n school..mm nee mss beter niet xD(=th-haters daar oh Xp) whaha
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    jah ik ben nog steeds fan zou ik ook altijd blijven


    /

    Ja, maar minder. :')


    A. ikmisje.

    xtomgeiler schreef:
    jah ik ben nog steeds fan zou ik ook altijd blijven

    me 2 girl me 2;)(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    *steekt hand op*


    I changed.

    echt fan niet, maar alsk het moeilijk heb luister ik nog steeds 1000 meere..


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik noem mezelf geen fan meer, maar ik ga wel naar een concert als ze nog een keer naar nederland komen. Ik vind ze nog steeds geweldig hoe ze vroeger waren, maar hoe ze nu zijn vind ik ze niet zo leuk als toen meer.


    hit me like a ray of sun