• Ik weet niet of de suggestie al bestond,.
    maar,

    mijn idee is dus, om als je zo de topics ziet, *bij bijvoorbeeld actieve topics, maar eignelijk overal* boven het aantal posts, de tijd van de laatste post te zetten.
    Want soms weet je niet precies hoeveel posts er in een topic zaten voordat jij erop reageerde, en zo kun je altijd zien wanneer er voor het laatst gereageerd is enzo.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik vind het een beetje nutteloos..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm, 'k zou denk ik dan geeneens op de tijden letten :X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik let er zelf ook niet altijd op, maar t lijkt me soms best handig,
    de fora waar ik eerst vaker kwam hadden dat wel, en daarom mis ik het soms zegmaar, t kan best makkelijk uitkomen.


    i need you like a heart needs a beat.

    tegen.

    Nou, ik ben er eigelijk tegen.
    Vooral om het feit je al als je met je muis rust op het kladblaadje kunt zien wie er het laatst een reactie gepost hebt, dus dat komt zo ongeveer op hetzelfde neer.
    Eigenlijk vind ik dat onnodig.


    -

    Ik vind dat niet echt nodig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik kijk altijd hoeveel posts er waren, en als het er dan meer waren dan eerst weet ik dat er een bij is^^


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Mesmerized schreef:
    Nou, ik ben er eigelijk tegen.
    Vooral om het feit je al als je met je muis rust op het kladblaadje kunt zien wie er het laatst een reactie gepost hebt, dus dat komt zo ongeveer op hetzelfde neer.
    Eigenlijk vind ik dat onnodig.

    whoot dat wist ik nog niet eens x']
    das inderdaad best handig 8D


    i need you like a heart needs a beat.

    Op girlscene heb je dat je kunt zien wie er als laatste heeft gereageerd, als je dat bijv. zelf bent weet je dat je niet hoeft te kijken. Ik vind dat wel handig, de tijd kan natuurlijk ook maar ik denk dat je die sneller vergeet;].[no offense]


    hit me like a ray of sun

    Janouk schreef:
    (...)
    whoot dat wist ik nog niet eens x']
    das inderdaad best handig 8D


    Hahah oke. ^^


    -