• Ik heb een zeer goede vriendin van internet.
    Heb haar leren kennen van youtube en sturen elke dag een mail naar elkaar al zo'n 10 maand lang.^^
    (Weliswaar in engels aangezien zij uit NY komt^^)
    Ze was nu pas verhuisd en heeft nu sinds kort een vriendje die twee uur van haar weg woont, dus we spreken elkaar nu ietjes minder, maar nog steeds lekker veel!^^
    En nu had ze onlangs een filmpje gemaakt waarin ze haar huis en kamer toonde en zo echt met een introotje van 'hi Melanie...' en zo lekker vriendelijk dus heb ik er al eentje terug gemaakt.
    Was echt kei vriendelijk van haar! :3
    En nog allemaal lieve dingen, ze wou zelfs helemaal naar Florida gaan omdat ik in de vakantie naar Florida ga!

    Wat is het liefste wat zo'n internetvriendin al voor jou gedaan heeft? :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Krull had als énige op mijn verjaardag een kaartje naar mij gestuurd ^^ En dat vond ik toch wel erg lief. Ik had dr nog maar net op MSN en kende dr nog niet zó lang en toch heeft ze me al een kaartje gestuurd ^^
    Oowjha!
    Sofie ook nog. Ik wou naar het concert in Nijmegen van Tokio Hotel en ze wou ook. Had dr leren kennen via Quizlet ^^ En toen hebben we afgesproken dat ze bij mij ging komen slapen en toen hebben we een paar mensen die mij pestte helemaal uitgescholden, altans zij heeft dat voor mij gedaan. Noujha, niet echt uitschelden, maar hun op hun plaats zetten ^^
    En tenslotten, nou dat is nog niet gebeurt dus ga ik het ook niet zeggen :} Weet niets eens of het mag van hem ;x

    KirstenSnaps schreef:
    Het liefste wat een internetvriend voor mij gedaan heeft? Meer als 8 uur reizen om mij vervolgens mee naar zijn huis te nemen omdat ik het thuis niet meer uithield. Dat vond ik echt lief, en had ik niet verwacht.

    Wooow is inderdaad echt lief van hem! Zo lang rijden en dan nog zomaar jou naar huis nemen, echt zoo lief!^^
    Heb jij veel geluk met zo'n vriend^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een hartje naar me schrryve en i love you zegge xD


    Bill is lekker.

    uwhm, nouja, ik hem zo mijn vriend (nu alweer mijn ex) leren kennen via internet, maar ik vind het leuke aan internetvrienden dat je ze alles kan vertellen.

    Mijn internet vriendin .(dat meisje woonde hier vroeger maar is verhuist.)
    heeft me gekoppeld met haar ex:S
    maar die jongen bleek later de geweldigste vriend te zijn. hij werd mijn jongen bf en onze relatie prate we nooit meer over. (dat meisje woonde hier vroeger maar is verhuist.)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Euuuuuum (: zoveel lieve dingies want het zijn zo'n poeperdds <3

    Niets, ik ben vriendloos. [/not xd]


    None but ourselves can free our minds.

    Weg blijven.


    I recycle my thoughts.

    ik heb niet echt internetvrienden die iets onverwachts voor me doen , zeg maar....

    Naar mij toe gekomen (?)
    ..Van Noord Holland naar Friesland (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Een vriend is naar mij toegekomen met de trein Ü
    En een vriendin heeft BMTH op Groez voor me volledig gefilmd omdat ik niet mocht gaan.


    Live for something or die for nothing

    Mij een kaartje sturen alsk jarig ben (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    lol ik praat alleen via msn met ze ze wonen meestal niet eens in myn stad xD


    Bill is lekker.

    Ze is komen kijken bij mijn eerste les paardrijden


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic