• Ja joh. Stond ik in de rij bij de speed, krijgt een stelletje, dat de hele tijd al voor me stond, ruzie, met een groepje. Ze wouden dus gaan vechten, die mannen gaven de tassen aan hun vrouwtjes, trekt opeens een van die vrouwen een mes, en begint er mee te zwaaien, niet dat ze iemand raakte ofzo, het was meer iets van 'kijk, ik heb een mes, ik sta boven jou' ofzo. Uiteindelijk werd ze wel weggehaalt, maarja ik schrok wel.

    wtf


    -

    -komt topic binnen renne, o nee! BEN JE GEWOND-
    even lezen.

    Omg :O
    is die vrouw gek ofzo XD


    You are so god damn Sexy <3

    OOOWwww. Waar was dat???:|

    Crack. oO


    You move me ......... Kurt

    Krulliful schreef:
    -komt topic binnen renne, o nee! BEN JE GEWOND-
    even lezen.
    Doe maar roestoeeeg, ik rende snel het gat in de rij dicht ;D

    @Animal. Het was op de kermis in Hilversum.

    Ow nee, gelukkig niet.
    Jaaa, das eng o,0

    ohmygod.
    Ik heb ook al eens mensen zien vechten op de kermis, maar niet zo met messen, etc.
    Djeeses ><

    xFantasy schreef:
    ohmygod.
    Ik heb ook al eens mensen zien vechten op de kermis, maar niet zo met messen, etc.
    Djeeses ><
    Het was ook eng, daarna was gelijk me hele humeur verpest. Die vrouw maakte van die gebaren van 'ik snijd je strot open' enzo.

    Misfit schreef:
    (...)Doe maar roestoeeeg, ik rende snel het gat in de rij dicht ;D

    @Animal. Het was op de kermis in Hilversum.




    Oww gelukkig ik woon daar ver vandaan

    Animal schreef:
    (...)



    Oww gelukkig ik woon daar ver vandaan
    Ik zeg het niet graag, maar het kan overal gebeuren. :')

    Wieuw, schrikken oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Krulliful schreef:
    -komt topic binnen renne, o nee! BEN JE GEWOND-
    even lezen.


    haha, geke ziet het al voor zichxD
    Krull met een ridderpakje aan op een paard het topic binnenstormen:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja kermissen zijn altijd een bron voor geweld. Niet normaal gewoon. Vooral die groepen Turken/Marokkanen/Antilianen. Wil niet racistisch zijn maar het is gewoon een fucking feit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou nooit zo van kermisen. Alleen maar enge mensen en het is ook grote geld verspilling. Ik ga van dat geld liever naar de Efteling, Walibi of Drievliet. Maar het verhaal dat je schreef is wel erg ja.:|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.