• Ja, je kan het vast wel doen als je ongesteld bent. Maar ik dat niet vies enzo? & ik vroeg me eigenlijk af, of dat allemaal wel zo handig was enzo :]

    x.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Basshunter schreef:
    (...)

    Huh, wat bedoel je daarmee?

    In de Moslim cultuur moet een vrouw maagd zijn voor het huwelijk. Men denkt vaak dat een vrouw de eerste keer bloed,bloed ze niet is ze geen maagd. Maar vaak bloeden vrouwen net de eerste keer,om toch te bloeden is hun huwelijksnacht als ze ongesteld zijn,dan lijkt het alsof hun maagdenvlies scheurt en dus bloed terwijl dit net zo is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Natuurlijk kan het, maar hou er wel rekening mee dat wáár je het gedaan hebt waarschijnlijk helemaal rood is :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Waarom trapt men zulke ouwe topic omhoog? :"D

    WEmo schreef:
    Waarom trapt men zulke ouwe topic omhoog? :"D

    dat vraag ik me ook af. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Is mogelijk en kan je doen

    Best wel een laken of handdoek onder jullie te leggen anders kunnen je bedlakens besmeurd worden , en volgens mij zou dat niet echt prettig zijn


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dat lijkt me zo ranzig. Ik denk niet dat jij en je bedpartner daar blij mee gaan zijn...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat kan wel maar IEWOL. Dat is toch gewoon RANZIG. Dat wíl je toch niet eens. Echt, YUKBAH 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WEmo schreef:
    Waarom trapt men zulke ouwe topic omhoog? :"D


    _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan wel, maar ik pas liever, tenzij ze me een condoom omsjort en me dwingt...

    Giants schreef:
    Dat kan, ik zou het alleen niet doen. D:


    Hope goes lost but never dies.

    Je vergroot ook de kans dat je zwanger wordt. Of je je voorbehoedsmiddelen gebruikt of niet. Niks werkt 100%


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    wist je dat de meeste jongens het geil vinden als ze het doen met hun meisje als ze ongesteld is?
    heb ik ook maar gehoord hoor, maar ik geloof het meteen, hahahha


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    LadyLiekie schreef:
    wist je dat de meeste jongens het geil vinden als ze het doen met hun meisje als ze ongesteld is?
    heb ik ook maar gehoord hoor, maar ik geloof het meteen, hahahha


    Thanks for de bump.
    En dat geloof je serieus zelf, hehe.
    -Not-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Alles kan, maar of jij en hij dat lekker vinden??

    IEUWOL! xd dat lijkt me dus echt ranzig..
    maar wist wel dat het kon.