• Ja, je kan het vast wel doen als je ongesteld bent. Maar ik dat niet vies enzo? & ik vroeg me eigenlijk af, of dat allemaal wel zo handig was enzo :]

    x.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Whut. Oud topic, ik heb er zelfs al op gereageerd _O_


    -

    LadyLiekie schreef:
    wist je dat de meeste jongens het geil vinden als ze het doen met hun meisje als ze ongesteld is?
    heb ik ook maar gehoord hoor, maar ik geloof het meteen, hahahha

    Lekker veel bloed in bed (Y)
    Nee ik denk niet dat zowel man als vrouw dat op prijs gaan stellen, tenzij je wel een heel rare fetish hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sex kan natuurlijk, en wat zwanger worden betreft...
    Als je ongesteld bent wil dit zeggen dat je ongeveer 14 dagen geleden een eisprong gehad hebt en nu dus niet meer.
    100% veilig is het nooit maar zwanger worden is wel heel moeilijk tijdens je menstruatie

    -volgens mij heb ik hier al op gereageerd-

    je kan zo'n ding indoen en dan verlies je geen bloed (;
    ben de naam even vergeten;x

    En het lijkt me niet dat je bedpartner daar blij mee is, aangezien het nogal bloedrig wordt, lijkt me (;


    Me so good.

    Jawel, kan wel. Je hebt alleen een douche en/of goede handdoeken nodig. Sommige vrouwen kicken daar ook op of worden onwijs geil door de hormonen die ze tijdens de menstruatie hebben. :')

    Maar voor mij hoeft het niet. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het kan wel, word alleen z'n vieze bedoeling dan....


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Billusion schreef:
    Tuurlijk kan het dan, maar je moet het dan wel met condoom doen want je kan als nog zwanger worden als je ongesteld bent.

    Ok sorry dat ik het grof zeg, maar dat is echt wel HET domste dat ik vandaag al heb gehoord!! xD
    Wanneer je ongesteld bent wil dat zeggen dat de baarmoederwand dunner word (dat is het bloed dat je afscheidt) waardoor je eitje zich niet meer kan innestelen. En nog zoiets om zwanger te kunnen worden heb je een rijpe eicel (of graafse follikel) nodig, en de volgende eicel word pas rijp zo'n 14 of 15 dagen na je laatste menstruatie... Dat wil dus zeggen dat je in je menstruatieperiode NIET vruchtbaar bent!!
    Leer je Biologielessen eens aub!!
    Dit is iets wat IEDERE vrouw zou moeten weten...

    LadyLiekie schreef:
    wist je dat de meeste jongens het geil vinden als ze het doen met hun meisje als ze ongesteld is?
    heb ik ook maar gehoord hoor, maar ik geloof het meteen, hahahha

    Hahahaha dan is mijn vriend dus een uitzondering. Die vind t vreselijk :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ok sorry dat ik het grof zeg, maar dat is echt wel HET domste dat ik vandaag al heb gehoord!! xD
    Wanneer je ongesteld bent wil dat zeggen dat de baarmoederwand dunner word (dat is het bloed dat je afscheidt) waardoor je eitje zich niet meer kan innestelen. En nog zoiets om zwanger te kunnen worden heb je een rijpe eicel (of graafse follikel) nodig, en de volgende eicel word pas rijp zo'n 14 of 15 dagen na je laatste menstruatie... Dat wil dus zeggen dat je in je menstruatieperiode NIET vruchtbaar bent!!
    Leer je Biologielessen eens aub!!
    Dit is iets wat IEDERE vrouw zou moeten weten...


    Niks is onmogelijk, het is enkel hoogst onwaarschijnlijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Theoretisch gezien kan het, maar dat is niet aan mij besteed (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ok sorry dat ik het grof zeg, maar dat is echt wel HET domste dat ik vandaag al heb gehoord!! xD
    Wanneer je ongesteld bent wil dat zeggen dat de baarmoederwand dunner word (dat is het bloed dat je afscheidt) waardoor je eitje zich niet meer kan innestelen. En nog zoiets om zwanger te kunnen worden heb je een rijpe eicel (of graafse follikel) nodig, en de volgende eicel word pas rijp zo'n 14 of 15 dagen na je laatste menstruatie... Dat wil dus zeggen dat je in je menstruatieperiode NIET vruchtbaar bent!!
    Leer je Biologielessen eens aub!!
    Dit is iets wat IEDERE vrouw zou moeten weten...


    Hahahaha, meen je dat nou? ;)xD


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ok sorry dat ik het grof zeg, maar dat is echt wel HET domste dat ik vandaag al heb gehoord!! xD
    Wanneer je ongesteld bent wil dat zeggen dat de baarmoederwand dunner word (dat is het bloed dat je afscheidt) waardoor je eitje zich niet meer kan innestelen. En nog zoiets om zwanger te kunnen worden heb je een rijpe eicel (of graafse follikel) nodig, en de volgende eicel word pas rijp zo'n 14 of 15 dagen na je laatste menstruatie... Dat wil dus zeggen dat je in je menstruatieperiode NIET vruchtbaar bent!!
    Leer je Biologielessen eens aub!!
    Dit is iets wat IEDERE vrouw zou moeten weten...

    Eh... Het komt vaak voor dat vrouwen dat denken en alsnog zwanger raken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    (...)
    Eh... Het komt vaak voor dat vrouwen dat denken en alsnog zwanger raken.


    Sorry maar dat kan dus echt niet..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Er zijn vrouwen die af en toe eens een dubbele eisprong krijgen.
    Dus 14 dagen na de eerste eisprong nog eens een nieuwe eisprong.
    Deze vrouwen hebben dan meestal ook last van een onregelmatige menstruatie cyclus.
    Dus echt onmogelijk is het niet maar heel onwaarschijnlijk.
    het eitje moet zich immers nog kunnen nestelen wat niet eenvoudig is als je menstrueert.
    Voor de rest is het enkel maar een beetje bloed, niks vies aan dacht ik.
    Een beetje vuil dat wel maar tesamen een douche achteraf nemen en je bent weer proper en misschien klaar voor een nieuwe ronde (lol)

    Omg dat is zooo ranzig zeg :S ik word er nuw echt misselijk van :s


    What is youre favo scary movie?