• Wel,Men Nichtje Van 12 zei Gisteren opeens,dat ze kort geleden verliefd op mij was geweest. ö Ja ik schrok wel,maar ze is nu ook weer met een Jongen. Ik heb dus ook helemaal niks tegen Biseksuele mensen,of Homo's. Maar nu vroeg ik mij eens af..
    Ben jij al een verliefd geweest op iemand van het zelfde geslacht ?! Of dacht je dat ?!

    xD wat verveel ik me dood.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja, dat ben ik ^^.
    Ik heb nu ook een vriendin.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    tot nu toe val ik op jongens maar ik weet het niet echt mijn moeder zegt dat het niet uit maakt en dat het haar ook niet zal uitmaken maar ik weet het echt niet dus. Maar hoe kom je erachter dat je bi bent?

    Ja, dat ben ik ^^.
    Ik heb nu ook een vriendin.

    coewl dat je daar voor uit durft te komen!

    (...)
    coewl dat je daar voor uit durft te komen!


    Waarom zou ik het verbergen? Is toch ook een beetje extreem lullig tegenover Daisy (zo heet ze) toe?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmhm, ik vind het ook niet apart. ^^ Like, het hoort erbij.

    (...)

    Waarom zou ik het verbergen? Is toch ook een beetje extreem lullig tegenover Daisy (zo heet ze) toe?

    ja indd ik zou het ook gewoon vertellen!

    inderdaad, het kan dat ze mss even schrikken, maar als mijn dochter/zoon homo gay zou zijn,zou ik het wel apprecieren, eigen keus toch ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    inderdaad, het kan dat ze mss even schrikken, maar als mijn dochter/zoon homo gay zou zijn,zou ik het wel apprecieren, eigen keus toch ?!

    ja er was zelfs een meisje dat werd uit huis gezet:8

    (...)
    ja er was zelfs een meisje dat werd uit huis gezet:8


    Ö dat gaat er echt over! ik zou het gewoon belangrijk vinden,dat mijn kind gelukkig zou zijn. maakt niet uit of dat met een jongen of meisje is.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik en Silla zijn beide bi (en nee wij vallen niet voor elkaar, wij zijn geen koppel en nee we kussen elkaar niet, behalve op de wang dan xD). Wij zijn gwn besties, omdat we helemaal hetzelfde zijn. Net tweelingzusjes (maar dan van een andere moeder xp).

    Maar ik verander van onderwerp, zelf weet ik het nog maar bijna 2 à 3 maand en Silla weet het al een jaar. (En om een geheimpje te vertellen, we hebben wel al voor elkaar gevoelens gehadt, maar dan allebei op een verschillende tijd. Zij viel 5 maand geleden voor mij en ik twee maand geleden voor haar. Maar iets beginnen zullen we nooit, we willen onze vriendschap niet kapot.) En weer zo'n hele uitleg, ben echt een tettertante (:.


    ii_COLLAPSExBabii

    neen eigenlijk niet neehh :P
    Ma da kan toch komen ??
    ''als je jezelf aan het ontdekken ben' zegt mijn mama >.<


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik ken ook meisjes die ik helemaal gewelig vind O.o
    en tog weet ik nog niet zeker of ik nou Bi ben of niet xD
    zoals het er nu uiit ziet blijft het nog bij jongens ;D


    don't Worry...Be gay.

    Mijn ouders zouden er echt niks verkeerts aan vinden, en komaan, we leven in de 21 eeuw, tegenwoordig kan alles waarom zou je dan niet homosexueel kunnen zijn, ik vind die mensen meestal ook veel aangenamer XD

    neen eigenlijk niet neehh :P
    Ma da kan toch komen ??
    ''als je jezelf aan het ontdekken ben' zegt mijn mama >.<

    uhu indd!

    ik ken ook meisjes die ik helemaal gewelig vind O.o
    en tog weet ik nog niet zeker of ik nou Bi ben of niet xD
    zoals het er nu uiit ziet blijft het nog bij jongens ;D

    Zoiets heb ik eigenlijk ok, heb er zelf zo geen idee van, maar als het zo is dan zal ik het vroeg of laat wel ontdekken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay