• Wel,Men Nichtje Van 12 zei Gisteren opeens,dat ze kort geleden verliefd op mij was geweest. ö Ja ik schrok wel,maar ze is nu ook weer met een Jongen. Ik heb dus ook helemaal niks tegen Biseksuele mensen,of Homo's. Maar nu vroeg ik mij eens af..
    Ben jij al een verliefd geweest op iemand van het zelfde geslacht ?! Of dacht je dat ?!

    xD wat verveel ik me dood.


    And all the girls in the front row scream your name.

    niet echt verliefd... maar sommige meisje zijn wel egt te knap
    maar echt verliefd nog nooit


    I am an idiot, I move.

    Ik twijfel..

    ik val zeker op jongens(A), maar ik twijfel al best lang of ik ook op meisjes val..:$

    Maar goett, dat moet ik nog allemaal ontdekken ik ben tenslotte nog maar 14..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Op het moment ben ik op twee mensen verliefd die niet van hetzelfde geslacht zijn, dus 'ja'. Ik denk niet dat ik bi ben, ik val gewoon op wie ik val :P
    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb wel eens het idee dat ik verliefd ben geweest op een lerares, of nou ja misschien nog niet verliefd ofzo maar ik vond haar dus wel helemaal geweldig 2,5 jaar lang.

    Ik zou er later absoluut niet mee zitten als m'n zoon/dochter op hetzelfde geslacht valt, als ze maar gelukkig met elkaar zijn :)



    (flower)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik val alleen op jongens, maar ik heb niks tegen homo's of biseksuele mensen :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nop nog nooit


    (L) remco

    Ik vind het helemaal niet erg dat iemand bi is of lesbisch.

    Het voornaamste is toch dat je gelukkig bent met die bepaalde persoon..

    Ik denk nu niet dat ik op meisjes val maar als het zo is dan is het zo.

    Leuke Topic


    Even bad men love their mothers -

    Neeh ,, maar ik heb ook niix tegen Bi's/Lesbische/Homo's fzO ,, ik heb zOveel vrienden die dat zijn.

    Nope

    ik hou het lekkr bij vn die lekkere jongens..:P

    Ik heb niks tegen mensen die bi;lesbisch of homo zijn, maar voor mij zijn bepaalde jongens gewoon té mooi om dat te worden & moest het wel; nja dan maakt het niets uit. Zolang je maar gelukkig bent :) x


    Tanya is de beste.

    Ik val op beide ^^
    Ik ben wel veel vaker verliefd geweest op jongens en ik ben ook sneller verliefd op j0ngens,..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Alleen jongens... denk ik(A)