• Wel,Men Nichtje Van 12 zei Gisteren opeens,dat ze kort geleden verliefd op mij was geweest. ö Ja ik schrok wel,maar ze is nu ook weer met een Jongen. Ik heb dus ook helemaal niks tegen Biseksuele mensen,of Homo's. Maar nu vroeg ik mij eens af..
    Ben jij al een verliefd geweest op iemand van het zelfde geslacht ?! Of dacht je dat ?!

    xD wat verveel ik me dood.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mijn ouders zouden er echt niks verkeerts aan vinden, en komaan, we leven in de 21 eeuw, tegenwoordig kan alles waarom zou je dan niet homosexueel kunnen zijn, ik vind die mensen meestal ook veel aangenamer XD

    ja idd!!
    ik ken een jonge en hij is Homo ,En echt,Met hem kun je overal over praten !:) hij is vet gezellig xD En hij praat ook vet veel :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Weetje wat ik dom vind? Als meisjes die je eerst gewoon kende meteen bang zijn dat je verlieft bent op hen. Zo arrogant eigenlijk.

    Weetje wat ik dom vind? Als meisjes die je eerst gewoon kende meteen bang zijn dat je verlieft bent op hen. Zo arrogant eigenlijk.

    Nja , dat is inderdaad nogal belachelijk.
    Je gaat toch zomaar niet een vriendschap verpesten omdat zij dan op meisjes valt. En daarbij, dat is toch niet zo raar, that's a part of life. Alle, dat mensen bi of zo zijn, daarvoor moet je toch niet anders gaan gedragen ofzo.

    Ik kan precies niet uit mijn woorden komen eigenlijk o.O
    Ik weet wat ik wil zeggen, maar ik krijg het gewoon niet geformuleerd :/

    Nja, in ieder geval das gewoon dom als je je dan anders gedraagt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weetje wat ik dom vind? Als meisjes die je eerst gewoon kende meteen bang zijn dat je verlieft bent op hen. Zo arrogant eigenlijk.


    Weetje,ik heb best veel vriendinnen,die Bi zijn. Maar ik ben nooit bang geweest dat ze op mij verliefd zouden worden,en dan nog,als het zo zou zijn,dan zou ik het goed opnemen en zeggen dat het erg jammer is , maar dat ik wrss geen gevolens heb voor hun. en trouwens,dat is net zo als bij hetero's,als je als meisje een goede vriend hebt,gaat die toch niet denken `wat als die nu verliefd op me word´ ! in iedergeval,mijn vrienden toch niet (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    nee maar mijn beste vriend is homo en mijn beste vriendin is lesbo dus ik heb er neits tegen en ik ben zelf iets te erg hetro vergeleken hun gegt lol hoor (angel) egt je lacht je dood als je het van de zonnige kant bekijkt


    Love sheds light one the darkest of times

    Weetje wat ik dom vind? Als meisjes die je eerst gewoon kende meteen bang zijn dat je verlieft bent op hen. Zo arrogant eigenlijk.


    Ik begrijp je wel, maar ik heb het ooit eens meegemaakt, en ik vond het eerst niet ereg, maar toen bleef het meisje maar sms'en en ze deed zo opdringerig, en ik kon ere niet meer tegen, ik voelde me toen echt slecht in men vel, dus toen voelde ik me eigenlijk wel bang

    Dat vind ik echt dom. Waarom zouden ze ertegen zijn?Als je die gevoelens hebt moet je ze niet wegstoppen.
    Dat veroorzaakt een depressie en vroeg of laat komen die gevoelens toch wel vrij.


    Nee, dat is niet dom, dat is bang zijn voor je ouders. En die depressie, daar ben ik weer overheen

    Njah

    Ik eigenlijk wel
    Ben al erliefd geweest op hetzelfde geslacht ja.

    Gewoon ze was knap enzoo en had een mooi innerlijk.
    Maar dat is nu al over

    Ik weet niet echt of ik nu bi ben of niet.

    Maar als m'n ouders dat moesten geweten hebben, ze vemoorde me!
    Echt waar!

    xxxx

    Njah

    Ik eigenlijk wel
    Ben al erliefd geweest op hetzelfde geslacht ja.

    Gewoon ze was knap enzoo en had een mooi innerlijk.
    Maar dat is nu al over

    Ik weet niet echt of ik nu bi ben of niet.

    Maar als m'n ouders dat moesten geweten hebben, ze vemoorde me!
    Echt waar!

    xxxx

    Dat van je ouders vind ik echt belachelijk!:o
    Ik vind dat ze hun kind(eren) moeten accepteren zoals ze zijn, en als die nu bi of hhomo of weet ik wat , dn moeten ze blij mee zijn hoe hun kind is als het daardoor tenminste gelukkig is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet niet: ik had wel bij een meisje: Woow die is knap enzo en toen kreeg ik een kriebelig gevoel in me maag..

    maar toen laterna heb ik er niet meer aangedacht en toen werd ik steeds verliefd op jongens.. en toen laterna heb ik tokio hotel ontmoet(ofja ontmoet?? niet persoonlijk hea;)

    (...)

    Nee, dat is niet dom, dat is bang zijn voor je ouders. En die depressie, daar ben ik weer overheen

    Ik doelde op je ouders reactie. Dat die quite dom is. ^^
    En @ de andere quotes
    Ja maar like, ookal val ik ook op meisjes, dat betekend toch niet dat ik meteen op hen val? O_O sjeesh ik vind dat zó arrogant. Alsof ze zo geweldig zijn dat ik meteen verlieft word ofzo. Not.

    Homo's kunnen volgens mij heel aardig zijn ;)

    Maar ik hou 't bij Jongens ^^ Heb niks tegen Homo's/Lesbi's enZ. Eigen smaakje ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    Njaa^^
    Ik zit voor de moment in een instelling..
    Nu ja, internaat.
    Ik ben lesbisch, en dat kunnen mijn ouders blijkbaar niet verdragen. Daarom ben ik hier.
    Best leuk hier..^^


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Njaa, ik wel. Maar ik heb er genoeg problemen mee op school. Ik wil gwn dat je me accepteerd zoals ik ben.. ^^

    haha, nou en of =P Vorig jaar in groep 8. Ik was toen helemaal in de stress omdat ik bang was dat ik verliefd op haar zou zijn. Het kan me nu echt niks meer schelen. Achteraf vind ik het best wel grappig eigenlijk xD. Ik ben denk ik niet bi, maar ik weet het niet zeker. Maar dat maakt me ook niet uit. Ik ben wie ik ben en ik weet dat mijn omgeving me toch wel accepteert. En wie dat niet doet, daar wil ik niet mee omgaan. Het gaat toch om mij, en niet op wat ik val.

    Maarja, ik zal zien wat de toekomst me brengt. =]