• Waar let jij op bij het lezen van quizzen. Als je dat überhaupt doet.

    Wat vind jij wel of niet fijn bij het lezen van quizzen.


    Dit is handig voor mij en ook misschien voor anderen.

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Jools schreef:
    (...)
    Inderdaad :'D. En het wordt zo overzichtelijk. En ook als de hele quiz in center is geschreven, dan zijn de letters al extra klein, en dan ook nog eens met kleur. Dat valt helemaal niet meer te lezen.


    Als ik van die quizzen zie dan neem ik nog niet eens de neiging om ze te gaan bekijken.. want dat bezorgt me alleen maar hoofdpijn, (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik let op schrijfstijl, spellingsfouten en leestekens. :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Schrijfstijl voornamelijk. Ik vind het belangrijk wanneer iemand punten en komma's gebruikt, aangezien die aangeven hoe een verhaal loopt. Als ze op een verkeerd moment een punt neerzetten, waar eigenlijk een komma had gemoeten dan vind ik dat heel lastig lezen, aangezien je dan merkt dat de zin nog niet echt is afgesloten.
    Ook vind ik msn taal vreselijk in een verhaal. Smileys vind ik ook niet fijn en zoals eerder ook is genoemd, als iemand kleuren gaat gebruiken als iemand iets zegt of het doet met Jij:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik haat het als het Msn-taal is zo van ;
    Ik moet ff... (blablalba)

    SamSacred schreef:
    Schrijfstijl voornamelijk. Ik vind het belangrijk wanneer iemand punten en komma's gebruikt, aangezien die aangeven hoe een verhaal loopt. Als ze op een verkeerd moment een punt neerzetten, waar eigenlijk een komma had gemoeten dan vind ik dat heel lastig lezen, aangezien je dan merkt dat de zin nog niet echt is afgesloten.
    Ook vind ik msn taal vreselijk in een verhaal. Smileys vind ik ook niet fijn en zoals eerder ook is genoemd, als iemand kleuren gaat gebruiken als iemand iets zegt of het doet met Jij:


    Vind je dan dat er beter meer punten in kunnen dan dat iemand er te veel komma's in doet?

    Ik ben het eens met dat jij: dat is zo onduidelijk, (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Nee, ik heb liever iets meer komma's als je aan wilt geven dat de zin door moet lopen. Ik merk namelijk vaak dat er een punt word gezet, waardoor het verhaal niet heel goed meer loopt. Dat ligt waarschijnlijk eraan, dat ik altijd verhalen in mijn hoofd lees zoals je ze ook voor zou lezen xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mo0nXlo0n schreef:
    Spelling, leestekens (heel veel gebruiken geen aanhalingstekens,= fucking irritant xD), schrijfstijl, logische opbouw.
    Jmmr genoeg mist vaak 1-2 van bovenstaande bij quizen, dus ik maak er nooit zo veel xD


    Helemaal mee eens. En wat dacht je van hele lange zinnen, zonder komma's of punten? Daar wordt ik echt geak van en daarom lees ik dat soort quizzen nooit. Echt facking irritant.


    you're my favourite part of the day ~

    schrijfstijl, hoeveel delen er zijn, waar hij over gaat, of de delen lang zijn.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Geen smileys. Het liefst gewoon Nederlands, leest voor mij makkelijker dan Belgisch. Mét leestekens, natuurlijk niet te vaak.
    En ook niet dit:
    ...zegt: "..." ...zegt: "..." "..." zegt...
    Als je begrijpt wat ik bedoel xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Geen smileys. Het liefst gewoon Nederlands, lees voor mij makkelijker dan Belgisch. Mét leestekens, natuurlijk niet te vaak.
    En ook niet dit:
    ...zegt: "..." ...zegt: "..." "..." zegt...
    Als je begrijpt wat ik bedoel xd

    Dat laatste ja, daar kan ik me zo aan ergeren :'D

    xTOMSGIRL schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. En wat dacht je van hele lange zinnen, zonder komma's of punten? Daar wordt ik echt geak van en daarom lees ik dat soort quizzen nooit. Echt facking irritant.


    Klopt. Dan is het net alsof je terwijl je het verhaal leest adem moet halen. Hij ging dit doe maar ook dat en toen (ADEM TE KORT (': )


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Repeat schreef:
    Geen smileys. Het liefst gewoon Nederlands, leest voor mij makkelijker dan Belgisch. Mét leestekens, natuurlijk niet te vaak.
    En ook niet dit:
    ...zegt: "..." ...zegt: "..." "..." zegt...
    Als je begrijpt wat ik bedoel xd


    Ik begrijp het. Het is fijner als je dat 1 keer doet en dan gewoon '..' doet. Als je het verhaal volgt snap je zelf wel wie het zegt.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Vaak wordt er ook gewoon gezegd:
    jij: nee, blablabla hij: jajaja

    Ik roep nou maar iets. Maar zo kun je de zinnen niet uit elkaar houden, want nergens wordt een punt of komma, ofzo gezet. Dat is echt wel vervelend.

    Dus spelfouten, kleurtjes, leestekens, en mensen die Belgisch typen. Daar snap ik ook niet alles van. :P


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Geen smileys, ABN, aanhalingstekens, met veel gevoel beschreven, een origineel verhaal. Ik zal niet gauw een twilight quiz lezen bijv. Dat is gewoon niet origineel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik haat het, als er smiley's tussen staan. Eentje, op het laatst vind ik niet zo heel erg, maar tussen de tekst! Argh! Verder moet een verhaal, makkelijk leesbaar zijn en moeten er zeker uithaling's tekens worden gebruikt. En het moet ook niet zo wezen van Moeder: ''..'' Zoon: ''..'' Daar kan ik echt niet tegen. Ook een spelling foutje wil ik ook nog eens door heen kijken, maar heel veel. Oergh, kan ik ook niet tegen [a] Gecentreert vind ik uitermate iritant, en dat kleurtjes ook.

    Dat was het, denk ik [a]