• Hey,
    ik weet dat er al topics over zijn dat users zelf hun topics op slot kunnen doen, maar volgens mij komt dat er niet door ofzo.
    Maar als je nou instelt dat je op een knopje kan klikken en dat de mods dan een melding krijgen dat iemand z'n topic op slot wil hebben? Want dan is er nog wel controle over de gesloten topics enzo,
    maar kunnen de leden ook duidelijk aangeven dat ze er een slotje op willen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Wil je het ze nog drukker maken? (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Wil je het ze nog drukker maken? (A)

    Dan hoeven ze minder topics af te struinen op zoek naar mensen die het topic op slot willen n,n


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    :S begrijp het niet


    Bill is lekker.

    Er zit al een driehoekje boven waarop je dat kunt aangeven en je kunt ook altijd even een mod aanspreken toch?

    ik denk dat ik het snap... en ik vind het een goed idee!

    emoxl schreef:
    :S begrijp het niet

    Dat je op een knopje kan klikken, en dat de moderatoren dan een melding krijgen dat iemand z'n topic wil sluiten.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)
    Dan hoeven ze minder topics af te struinen op zoek naar mensen die het topic op slot willen n,n
    Als iedereen nou initiatief zou nemen en een mod een persoonlijk bericht sturen met de vraag of hun topic op slot mag? (cat)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het (naast het feit dat ze het dan drukker krijgen) op zich best een goed idee :]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Emotionless schreef:
    (...)Als iedereen nou initiatief zou nemen en een mod een persoonlijk bericht sturen met de vraag of hun topic op slot mag? (cat)

    Voor een mod lijkt me het vervelender dat je steeds berichten krijgt van mensen die het op slot willen dan dat je een melding hebt dat er een topic op slot kan.
    En dat zien ook alle mods, dus is het ook niet zo dat één mod het heel druk heeft omdat die het bekendst is bijv.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Okee dankee (A)


    Bill is lekker.

    ik vind het wel een goed idee. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het eens met xLoveIsDeadx


    Music is the new sex

    kan je dan niet gewoon een pbtje naar de modd sturen? dat heeft het zelfde efect.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Vind het een goed idee.
    Pb's zijn irritanter dan meldingen :o

    Voor (: